Halvor Startet 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2007 Hei! Har en kompis som har en Skarpnes ankervinsj i båten sin. Han må få byttet reimene i vinsjen, men har fått beskjed om at disse går det ikke an å få tak i mer. Prøver derfor her i forumet, og spør - er det noen som vet hva slags reimer som ble brukt, og eventuelt om hvem som fører disse? Takknemlig for svar Halvor Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Hei!Har en kompis som har en Skarpnes ankervinsj i båten sin. Halvor Det er vel neppe en Skarpnes vinsj, men kanskje en Sleipner / Ilas /Vetus eller lignende. Har du et bilde av vinsjen eller litt mer informasjon? Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
fiskekroken Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Hvis det er en slik vinsj med reimer som tauet går imellom har jeg en slik som du kan få gratis med gode remer Sitér dette innlegget Link to post
Halvor Svart 16.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Hei og takk for svar! Patenten til vinsjen ble kjøpt av båtbyggeren som produserte Skarpnesbåtene. Han kalte vinsjen for Skarpnes Vinsj. Ja Fiskekroken, jeg tror det er en slik vinsj du beskriver. Sender deg en IM. Takk så lenge. Halvor Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 (redigert) Jeg fikk ikke din IM har sendt en til deg Redigert 17.Oktober.2007 av fiskekroken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.