Jump to content

verksted lokal eller lignende i bergen ?


greenstream

Recommended Posts

hei er ute etter å få båten min inn et sted men har problemer med å finne et lokal/garasje eller lignende her i bergen

har litt arbeid som skal utføres for å bli klar til neste års poker run her i bergen

 

båten er en twister cat 20 (6,10m) og er ca 2 m brei

arbeid som skal utføres er ikke noe serlig mer enn sparkling og sliping

 

om noen har noe eller vet om noe så hadde jeg vert takknemlig :)

husk at dette er i bergen;)

dsc02853.jpg

i303985173_6407_5.jpg
Link to post
Share on other sites

På Horsøy ute på Askøy vet jeg det står en del båter inni et gammelt lokale. Tror det er en gammel sildeoljefabrikk som ligger der nede. Aner ikke hvem du skal kontakte, men det er jo bare å stikke innom å se om du treffer noen som kan hjelpe deg. Jeg var innom der med sypplybåt i forbindelse med en oljevernsøvelse på forsommeren. La bare merke til at det var en del lystbåter der og lagringsmuligheter, vet ikke mer enn det jeg har videreformidlet nå.

Link to post
Share on other sites

På Horsøy ute på Askøy vet jeg det står en del båter inni et gammelt lokale.

 

Dette tipset tror jeg du kan se vekk ifra ettersom planene er å sanere hele den gamle sildeoljefabrikken og planere ut hele øyen i.f.m med at Framo (Frank Mohn) Enginering planlegger sin nye fabrikk her. Rivingen var tenkt begynt allerede på nyåret avhenging av reguleringsplan etc. :flag:

 

Da er det kansje bedre muligheter ved den gamle sildeoljefabrikken på Florvågøy, her ser det også ut til å være en del lagring av båter.

Redigert av bergen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Gamle fabrikken til Rolf Olsen v/Skarholmen er nedlagt og ser ut til å bli benyttet til båtlagring, mye lokaler her så kansje det er en ledig krok til deg...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Sorry, travle tider...

 

Husverten er kommet tilbake, men ligger syk. Skal gi tilbakemelding så snart jeg har snakket med ham....

 

bmo

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...