greenstream Startet 16.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2007 hei er ute etter å få båten min inn et sted men har problemer med å finne et lokal/garasje eller lignende her i bergen har litt arbeid som skal utføres for å bli klar til neste års poker run her i bergen båten er en twister cat 20 (6,10m) og er ca 2 m brei arbeid som skal utføres er ikke noe serlig mer enn sparkling og sliping om noen har noe eller vet om noe så hadde jeg vert takknemlig :) husk at dette er i bergen;) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 17.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 ingen?? Sitér dette innlegget Link to post
ptt Svart 17.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 er ikke lett og finne noe i bergen , sjekk litt rundt på askøy , der tror jeg muligheten er større Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 17.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 er ikke lett og finne noe i bergen , sjekk litt rundt på askøy , der tror jeg muligheten er større jepp sant det hadde passet bra der siden jeg jobber på viknes på askøy. men jeg bor i åsane så er etter noe der og ;) Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 17.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 På Horsøy ute på Askøy vet jeg det står en del båter inni et gammelt lokale. Tror det er en gammel sildeoljefabrikk som ligger der nede. Aner ikke hvem du skal kontakte, men det er jo bare å stikke innom å se om du treffer noen som kan hjelpe deg. Jeg var innom der med sypplybåt i forbindelse med en oljevernsøvelse på forsommeren. La bare merke til at det var en del lystbåter der og lagringsmuligheter, vet ikke mer enn det jeg har videreformidlet nå. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 17.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 (redigert) På Horsøy ute på Askøy vet jeg det står en del båter inni et gammelt lokale. Dette tipset tror jeg du kan se vekk ifra ettersom planene er å sanere hele den gamle sildeoljefabrikken og planere ut hele øyen i.f.m med at Framo (Frank Mohn) Enginering planlegger sin nye fabrikk her. Rivingen var tenkt begynt allerede på nyåret avhenging av reguleringsplan etc. Da er det kansje bedre muligheter ved den gamle sildeoljefabrikken på Florvågøy, her ser det også ut til å være en del lagring av båter. Redigert 17.Oktober.2007 av bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 17.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 jepp får vel bare holde øyne og ører åpen om noen vet om noe litt nermere bergen eller kleppestø florvåg område på askøy så si ifra;) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 17.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 ingen andre som vet om noe ? Sitér dette innlegget Link to post
ptt Svart 17.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 Saken er at du skal drive med plast arbeid ,og da kan det ikke stå noen andre båter i nerheten , slike lokaler er ikke gode og få fatt på , hør om du får låne garasjen til jan inge Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 17.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 Er noen gutter som leier ut båser til mekking av biler nede i Kjøkkelvik. Du kan jo høre om de har en ledig bås til deg? De ligger ved siden av marinaen der nede. Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 18.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2007 ja tror jeg vet hvem de er som har lokale der men er nokk ikke intr i å ha en båt der, får snoke videre rundt ;) Sitér dette innlegget Link to post
båtmekanikeren Svart 20.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2007 Du har muligheter for å leie plass på monopol hempel i florvåg.ta kontakt med mb-høgg. men du må nok støpe på båten for å være med på poker run... minste målet for båter på poker run er 22 fot. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 20.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2007 Gamle fabrikken til Rolf Olsen v/Skarholmen er nedlagt og ser ut til å bli benyttet til båtlagring, mye lokaler her så kansje det er en ledig krok til deg... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
greenstream Svart 20.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2007 Gamle fabrikken til Rolf Olsen v/Skarholmen er nedlagt og ser ut til å bli benyttet til båtlagring, mye lokaler her så kansje det er en ledig krok til deg... hvor ligger dette ?? Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 28.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2007 no har jeg leitet meg grønn og blå etter lokaler så gir opp snart, ligger ut et siste håp om noen vet om noe, helst så nermt bergen by som mulig Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 30.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2007 ?? Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 30.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2007 hvor ligger dette ?? I Skarholmen på Askøy (omtrent rett under brofestet) TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
greenstream Svart 30.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2007 åja der ja sitter å ser ned på det ver dag til jobb ;) Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 30.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2007 Har sendt deg en IM... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
greenstream Svart 30.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2007 (redigert) Har sendt deg en IM... IM tilbake ;) Redigert 30.Oktober.2007 av greenstream (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 19.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2007 hei 880 har ikke hørt noe serlig fra deg, lurte på om du hadde hørt noie mer ? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 19.November.2007 Del på Facebook Svart 19.November.2007 Sorry, travle tider... Husverten er kommet tilbake, men ligger syk. Skal gi tilbakemelding så snart jeg har snakket med ham.... bmo Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
880 Svart 19.November.2007 Del på Facebook Svart 19.November.2007 Sendt deg en IM.... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
greenstream Svart 27.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2007 (redigert) offffffff no hadde eg nesten et lokal på gang igjenn men selfølgelig etter ca 3 uker med tenking så greide heller ikke han her å si ja heller blir gal av dette må vel vere et lokal et sted i bergen spm går ann å leie Redigert 27.November.2007 av greenstream (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Du får sette en annonse i avisene eller spørre tyttene på baugen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.