greenstream Svart 28.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.November.2007 Du får sette en annonse i avisene eller spørre tyttene på baugen... har prøvd det men men får bare prøve igjenn må ha båten inn fort Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 28.November.2007 Del på Facebook Svart 28.November.2007 Ser at det er mye ledig plass og en tom rubb-hall på nabotomta til DHL og Hordasped i kjerreidviken. Mener å huske et annet transportselskap holdt til der tidligere. Må vel være mulig å sjekke dette. En rubb hall er jo romslig og bedre enn ingenting. Sitér dette innlegget Oso Link to post
greenstream Svart 29.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2007 Ser at det er mye ledig plass og en tom rubb-hall på nabotomta til DHL og Hordasped i kjerreidviken. Mener å huske et annet transportselskap holdt til der tidligere. Må vel være mulig å sjekke dette. En rubb hall er jo romslig og bedre enn ingenting. ja sant det men det er ikke alluratt de jeg trenger, jeg har arbeid å utføre både på båt og motor så det vil si at jeg trenger et sted med varme og vann og som er sikkert for båt og motor å stå, men takker for opplysnigen ;) Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 30.November.2007 Del på Facebook Svart 30.November.2007 Dessuten var den revet når jeg passerte i dag tidlig........ Sitér dette innlegget Oso Link to post
greenstream Svart 1.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2007 Dessuten var den revet når jeg passerte i dag tidlig........ hehe ;) Sitér dette innlegget Link to post
Tugman Svart 20.Januar.2008 Del på Facebook Svart 20.Januar.2008 Arna Industrihus?? Sitér dette innlegget Link to post
Frikar Svart 21.Januar.2008 Del på Facebook Svart 21.Januar.2008 Merkelig!!!! Med det bilde med den baugpynten burde det ikke være vanskelig å få leid seg lokale eller hva? Bare legg ut flere bilder du ,kjekt det..... Frikar Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 30.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2008 Merkelig!!!! Med det bilde med den baugpynten burde det ikke være vanskelig å få leid seg lokale eller hva? Bare legg ut flere bilder du ,kjekt det..... Frikar hadde bare det gjort det enklere hehe ;) ser forsatt etter sted desverre:( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.