Jump to content

Havgaaaaapet


Neptun

Recommended Posts

I følge (-- reference to evil site removed --) himself er han angivelig i ferd med å skifte ankringsplass......

Fant dette innlegg på "det andre" forumet:

 

 

 

 

Forfatter: havgapet Dato: 27.01.2004

Email    

Tittel: Re: Er tilbake.  

 

 

Er nok ikke jeg som har innlegget her , men en eller annen har brukt mitt navn som vanlig. Jeg er på baatplassen for tiden og jobber aktivt med ett lukket forum innen forumet, for oss spesielt aktive. Her kan vi danne diskusjonsgrupper på høyt nivå og diskutere med likesinnede i fred og ro. Håper min venn Lars H fatter interesse for dette.

 

(-- reference to evil site removed --)

Link to post
Share on other sites

Kanskje en egen tråd med gode havgapet sitater  :confused:

 

Liker godt denne:

 

Havets sønn taler til dere - 20.11.2003

 

Jeg er havets sønn, født av skum og dyrkes av båtfolkene, som havets hersker. Jeg våker over dere og hører deres fortvilte bønner, og se jeg besvarer dem. Jeg er god mot de lydige og gir dem nådegaver. Derimot vil jeg tukte de utilbørlige og ulydige og straffe dem. Straffen kan være hard, meget hard. Sett pris på meg, HAVETS STORE SØNN- havGAAAAAAPET

 

 

havGAAAAAAAAAAAAPET

Link to post
Share on other sites

I følge (-- reference to evil site removed --) himself er han angivelig i ferd med å skifte ankringsplass......

Fant dette innlegg på "det andre" forumet:

 

Har lest en del av (-- reference to evil site removed --) sine innlegg "over there" og synes faktisk han har mye bra å komme med, men når han (ironisk eller ikke) begynner med dette evinnelige maset med å fremheve seg selv, "jeg er bedre enn dere"-opplegget, ja da melder jeg pass.  :confused:

Link to post
Share on other sites

Hei,

Jeg har også lest endel av hans innlegg og jeg har bare ett svar, spar meg.

Det kan godt være at havgapet har peiling på endel, men problemet er at han uttaler seg like skråsikkert om alt, og dette er farlig om man følger disse rådene. En annen ting er at hans sjargong å diskutere på, frembringer svar fra en masse tullinger som vi (ihvertfall jeg) vil slippe å se på denne båtplassen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...