Baso Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 http://www.flatakerindustrier.no/ Noen som har erfaringer fra Flataker i Elnesvågen? Jeg har bestillt kalesje der og venter spent Jeg fikk den kalesjen til gamle båten, en Corniche 31, våren 2008 og den var fantastisk bra Båten ble byttet til den jeg har nå og siden jeg var så fornøyd med kalesjen fra Flataker bestilte jeg høsten 2008 ny kalesje til "nye" båten. Desverre har jeg enda ikke fått kalesjen siden det aldri "passer" å få tatt malen. Håper det blir snart da den jeg har er ødelagt og lekker litt her og der "Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" sies det men flere års ventetid på en kalesje er vel litt drøyt kanskje??? Håper i alle fall jeg får 2008 prisen da Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 (redigert) Synes hele tråden er ganske tullete. Har kjempedårlig erfaring med en fabrikant som kansje er den mest annerkjende her til lands. Men... Kunne ikke falle meg inn å sette inn navnet i en sånn gapstokk som dette. Alle fabrikanter har på et eller annet tidspunkt problemsaker i forhold til kunder, problemet er at når en kunde føler seg dårlig behandlet kan han fyre løs her inne akkurat som han vil. Det vi trenger er kansje heller en skrytetråd, for som alle vet: Skryt er tyngre å produsere enn drittkasting og kansje derfor blir brukt mere riktig. Om det skulle finnes en tråd som denne burde det også finnes en tråd der man kan henge ut håpløse kjøpere med urealistiske forventninger til det ferdige produktet. Bare for ordens skyld: jeg kjenner ingen personlig som driver i denne bransjen og har ingen egeninteresse av å uttale meg, dette er bare et hjertesukk fordi jeg blir forundret over allt engasjement når det er snakk om negativitet. Ellers gleder jeg meg til båtsesongen som alle andre her inne :) Redigert 26.Mars.2010 av Cranchi30 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Sitér dette innlegget Link to post
SO-VALL Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Det var bra sagt! Sitér dette innlegget ....båt, båt, båt, båt, ??????, båt ,båt, båt.....er det noe annet som gjelder?? Link to post
Ingar Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Det vi trenger er kansje heller en skrytetråd Forretninger jeg har bra erfaring med Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 xxxxx xxx xxxx xx xxx xx. Det skal du få meg til å tro. Jeg har særs dårlige erfaringer med den bedriften. Jeg orker ikke ta hele regla nå. Den er altfor omfattende. Kommentar fra moderatorNavn på firma slettet grunnet udokumenterte påstander. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Flataker har et bra produkt men holder ikke avtaler. Bestilte for 2 år siden men nei. Det blei en Alf Hansen etter mye omm å menn var ikke så mye bedre der heller pluss at den måtte tilbake 2 ganger så no fikk jeg den nå på men passer fortsatt ikke skikkelig Dette er dårlig av proffe folk Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Klart man trenger endritt-tråd ! Dersom eg opplever lang leveringstid med brutte løfter, så blir eg skikkelig grinete dersom naboen etterpå kommer og sier:det kunne eg fortalt deg...... Hvorfor skulle en tie om slikt? Men nå skal eg over i skrytetråden og fortelle om min nye kalesje fra Jens Sagen Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ibizafan Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 jens sagen holder de di lover bestilte ny kalesje hos den for to år siden kom til avtalt tid! Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
s/y Bigger Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 (redigert) skulle hatt 2 små kalesjer og en stor, ved et firma i Elnesvågen ja,uten å nemne namn ,men regner med at det er mange som hvet hvem jeg mener,bestillingen la jeg inn for 2 år siden,har maset og når jeg la inn siste bestilling ,den stor presending(kalesje mener jeg),så fikk jeg besked om at di små skulle være ferdigt fort,dette var rett over nyttår i jan. men fortsatt hverken stor eller liten ferdigt ,heller ikke kommet å tatt mål,selv om jeg la ved både tegninger og bilder,og dem holder til i nabolaget,har dem ikke vanligt kø liste dem eller ,nei mange lovnader så har jeg bestemt meg får å prøve noen annen,men hva gjør jeg hvis dem plusseligt dukker opp med presendingen i hånda da??,sitte med 2 blir for dumt,,, Redigert 8.August.2016 av s/y Bigger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.