Jump to content

Beste båtblad?


Ingar

  

20 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

  • 3 måneder senere...

tenkte bare jeg skulle berømme gutta fra Båtens Verden , sitter her med siste nummer og det er absolutt blitt et knallbra blad , anbefaler folket å abbonere på dette , støtt opp under de unge gutta og deres blad som nå begynner å nærme seg å bli en reell konkurrent til de etablerte bladene.

Synes også det er skummelt billig

Link to post
Share on other sites

  • 5 år senere...

Hyggelig at mange av dere likte bladet og har sendt meg IM om årsabonnement til kr. 300.- som er spesialpris for dere på Baatplassen.no.

Vi vurderer å øke til syv utgivelser i 2015, men prisen dere betaler blir kun 300.- her som forummedlemmer.

 

Hvis noen fortsatt vil ha et gratisblad i posten, så har jeg fått lov til å ta i mot 50 gratisblader sendt i posten av nr. 6-14, som kommer i posten i midten av desember.

Nr. 5-14 skal være i postekassene rundt om i disse dager.

 

Mvh Astor

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Fekk eit prøveeksemplar av Båtens Verden i posten no før helga og vart positivt overaska. Fine gode reportasjar etter min smak. 1 og kansje 2 nye abonentar heifrå i alle fall. :yesnod::flag_bp:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Jeg abboner på både PBO og Yachting Monthly,engelsk begge to,Ikke derfor, men fordi begge ha innhold som appellere til den segment av båt liv jeg er interesert i både praktisk og ikke minst økonomisk,der finnes veldig mange praktiske tips og info.

 

Mange båt blad i dag rette seg mot ein økonmiske nivå långt over det flest sitt evnå,og prismesige på butikk er ikke verdt prisen.

 

Med å abbonere på mitt frå England koste det den halve av prisen her til lands,og jeg få det minst 3 uker for det er til salgs her.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

De fleste av dere som ønsket et prøveeksemplar har fått dette i postkassen nå. Si i fra hvis utgave 6 har uteblitt. Dere som bestilte bladet/ bestiller i desember får til "Astorpris" kr 300 til tross for at Båtens Verden utvider til syv utgaver i 2015 med innlegg også av seilbåtstoff som nytt.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...