Baatlaus Startet 17.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2007 (redigert) Hei Nå har jeg brukt søkefunksjoen i desperasjon etter å bli klokere på hva jeg skal behandle mine drev med. Ser helt vilt ut "der nede" å skal ha båten opp for "understellsbehandling" neste helg. Noen som har gode erfaringer med type bunnstoff eller noe som faktisk hindrer groe??? HJELP!!! Har lest endel om TC Nano, men finner lite eller ingen erfaringer på dette stoffet... Skal ligge i boblehavn i vinter, vil jeg oppleve samme groe om vinteren eller hemmer tempraturen veksten? Redigert 17.Oktober.2007 av M.T Pockets (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 17.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 Om du går på emneoversikten er det skrevet en del om dette. Min erfaring er imidlertid at det er ingenting som fungerer 100 % - knapt noe som fungere 50%. Ligger du eksponert for groing gror det uansett, men synes kanskje at VPs egen drevspray har funket noe bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 17.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2007 Ligger du eksponert for groing gror det uansett, men synes kanskje at VPs egen drevspray har funket noe bedre. Ok... dette er info jeg leter etter. I 20 forskjellige tråder er det 2 erfaringer og 200 "uvesentlige" kommentarer. Håper flere kommer med innspill på hva de synes fungerer, og gjerne fremgangsmåte ved påsmuring. VPs drevspray, trenger den grunning eller kan jeg smøre rett på? Fungerer på trimplan også? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.