Jump to content

Bunnstoff for drev ol.

Baatlaus

Recommended Posts

Hei

Nå har jeg brukt søkefunksjoen i desperasjon etter å bli klokere på hva jeg skal behandle mine drev med. Ser helt vilt ut "der nede" å skal ha båten opp for "understellsbehandling" neste helg.

Noen som har gode erfaringer med type bunnstoff eller noe som faktisk hindrer groe??? HJELP!!! :diving:

Har lest endel om TC Nano, men finner lite eller ingen erfaringer på dette stoffet...

Skal ligge i boblehavn i vinter, vil jeg oppleve samme groe om vinteren eller hemmer tempraturen veksten?

Redigert av M.T Pockets (see edit history)
Ligger du eksponert for groing gror det uansett, men synes kanskje at VPs egen drevspray har funket noe bedre.

Ok... dette er info jeg leter etter. I 20 forskjellige tråder er det 2 erfaringer og 200 "uvesentlige" kommentarer. Håper flere kommer med innspill på hva de synes fungerer, og gjerne fremgangsmåte ved påsmuring.

VPs drevspray, trenger den grunning eller kan jeg smøre rett på? Fungerer på trimplan også?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...