Rastløs Startet 18.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2007 til å sette over luken på seilbåten ? Skal oppgradere min nyinnkjøpte Dufour 30 med ny plotter og litt annet snadder. Jeg er jo litt gammeldags, - og har rorkult. Da er det ikke så lett å finne en god plasserng til instrumenter. Jeg ser imidlertid at noen båter har en konsoll over luken. Får man kjøpt slike løst noe sted ? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 18.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2007 Søk på Navpod på nettet, de har mye bra. Har nettopp kjøpt en ny instrumentpod som skal erstatte den orginale på min båt, som tar vel mye utsyn i cockpit. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Rastløs Svart 18.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2007 takk takk Sitér dette innlegget Link to post
MAHS Svart 20.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2007 Seatronic i Moss, skaffer flere typer instumentbokser... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.