hifo Startet 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 18.Oktober.2007 (redigert) er det noen som har erfaring med cobra electronics vhf . ?? selges på maritim til 649 kr håndholdt. Redigert 18.Oktober.2007 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Janoho Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Den er vel bare på 2 watt sendeeffekt og ganske svak, ville nok kjøpt en bedre. De stasjonære Vhf'ene til Cobra ble vel trukket tilbake pga. feil oppgitt sendeeffekt, tror M-tech har en grei en til rundt 2000 kr som du kan kjøpe hos malfix. Har selv en uniden Vhf og er sånn måtelig fornøyd med den. mvh Jon Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Nå har jeg ingen formening om kvaliteten på nevnte produkt. Vil bare si at 2watt er ganske bra effekt på håndholdt utstyr. (om det virkelig er 2watt og modulasjonen er riktig). Bruker low power i 99% av tilfellene hvor jeg bruker håndholdt VHF på jobben, og da er effekten 0,7w. Sitér dette innlegget Oso Link to post
bliss X Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Det vanlige på håndholdt er vel 5 watt? VHF er sikkerhetsutsyr, og da er det viktig å kjøpe noe man kan stole på. Jeg kjenner ikke apparatet du spør om, men det vel slik med VHF som med andre ting at man får hva man betaler for. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Jeg har en håndholdt VHF kjøpt fra Seatronic i år som jeg i løpet av sommeren har blitt positivt overrasket over. Det er en Standard Horizon HX 500E. Noen ganger hører jeg på den håndholdte informasjon fra avstand som overstiger hva jeg forventer. Er det andre som har erfaring med HX 500E? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Jeg kjøpe en billig Cobra håndholdt og ble forbauset over effekten. Prøvde den først hjemme og fikk pronto klar fin kontakt med Tjømme radio. Tenkte at dette var siden jeg var så høyt oppe, så jeg prøde den i båten ute på Helgeroafjorden og det samme skjedde, tok inn Tjøme radio klart og de hørte også med godt. Burde være helt brukelig til både havne- og båt til båt VHF. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Har denne radioen. Kjempebra, får kontakt med horten Vts med den. en liten og kjekk men også bra billigradio PS. leveres uten L-kanaler! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Johannes Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Kjøpte en slik Cobra for ca 2 år siden. Har fungert greit. Har den som apparat nr. 2. Grei å ha med i jolla +++ Har ingen problemer med å anbefale den. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 18.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 tusen takk for svar. blir en sånn ,da jeg ikke krever alverdens av en vhf . også prisen da:-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.