flight Startet 18.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2007 hei alle sammen har en polar 29 med volvo penta md 21b og ms3 gir utveksling 2.91-1 motor er helt topp men girkassa er ikke bra. vurderer nå og bytte til borg w med samme uveksling. er det noen som har erfaring med bw ? får også en utfordring på aksel da ms3 b har 8 grader helling mens borg w er rett noen som har noe tips ? taknemelig for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
carmencita Svart 18.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2007 Hei, forutsetter nå at du tenker på en BW 70-72 hydraulisk girkasse. (MS3 er mekanisk) Foruten å måtte senke motoren i akterkant for å komme inn på akselflensen, så er vel en BW kasse med reduksjonsenhet en del lenger. BW kassen "stjeler" også mere effekt fra motoren en MS3 kassen. (13% mot 4-5% har jeg hørt) Til gjengjeld er en BW kasse mykere i "sjaltingen" Jeg ville erstattet MS3 kassen med en brukt MS3 kasse eller reparert den jeg hadde. Mvh, Carmencita. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.