Jump to content

Medlemsnummerstatus


Allan E

Recommended Posts

Ser at det har blitt "status" å ha lavt medlemsnummer, eller tar jeg feil?

 

Er det noen som kunne tenke seg å selge sitt, helst av de 10 første.

Der ser jeg det er noen som er lite brukt, ja faktisk ubrukt til og med.

 

Dette med å vise fram noe ikke de andre kan oppnå, tror jeg er med på å legge en demper på lysta til nye medlemmers skrivekløe.

 

Er det "jeg er mer inntressert i båt enn deg", eller , "Du må ikke komme her å komme her"

Er det en uting som holder på å bre seg her nå synes jeg.

 

Gi f... i medlemsnummeret og kom heller med et gullkorn under teksten.

Link to post
Share on other sites

Dette med å vise fram noe ikke de andre kan oppnå, tror jeg er med på å legge en demper på lysta til nye medlemmers skrivekløe.

 

Er det "jeg er mer inntressert i båt enn deg", eller , "Du må ikke komme her å komme her"

Er det en uting som holder på å bre seg her nå synes jeg.

Godt poeng! Jeg for min del har ikke tenkt over den siden av saken, det var i alle fall ikke min intensjon å "virke bedre enn jeg er". Skal nok se om jeg finner på en noe lurere tekst etterhvert......... Kanskje de andre "lavnummererte" også bør tenke seg litt om........

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

:lol:

Helt enig med Sailing metal. Nummerrekkefølgen er en tilfeldighet, og er vel ingenting å briefe med. La heller andre kvaliteter komme til syne!( Det gjør de da også!)

Det som er hyggelig er å se at mange her på forumet tydeligvis både bruker mye tid og energi på å prøve å hjelpe med praktiske råd eller finne fram til egnet link o s v  til de mer eller mindre vanskelige spørsmål som dukker opp. Disse må gjerne få en "stjerne i margen" på et eller annet vis! På Baatplassen er det noe nytt /nyttig å lære hver dag!!

Hold koken, alle sammen!

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

....striper på klaffen......

.... er en helt annen diskusjon. De forteller om medlemmets innsats og har dermed en viss verdi og bør beholdes.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Hmm - kan ikke annet enn å være enig i dette. Har selv medlemsnummer i signaturen. Tanken var at dette var en kuriositet som var artig å ta vare på. Men jeg ser nå at dette som oftest kan oppfattes på andre måter. Derfor er ikke mitt medlemsnummer å finne i signaturen lengre - med virkning fra NU!

 

Med det samme vi er inne på det - er det noen som vet om noen sider på nettet med samlinger av bra uttrykk og ordtak, slik at de av oss med dårlig fantasi får litt starthjelp til å finne noe bra for signaturen? Og i tillegg kanskje får mulighet til å skifte en gang i blant.

Link to post
Share on other sites

.... er en helt annen diskusjon. De forteller om medlemmets innsats og har dermed en viss verdi og bør beholdes.

Helt enig !, dersom mitt svar var til å misforstå.

                                                                               Solo

Link to post
Share on other sites

Gi f... i medlemsnummeret og kom heller med et gullkorn under teksten.

Synes vel ikke dette er et altfor stort problem, men er enig i at det ikke har så mye for seg. Noen oppdaget denne "plassen" før andre, og har derfor lavere medlemsnr. enn de som kom innom senere. That's all!

 :smiley:

Link to post
Share on other sites

Synes hver og en får avgjøre hvordan signaturen ser ut.

 

Noe av det jeg anser som viktig her på baatplassen er at man ikke legger "føringer" for hvordan andre skal te seg.

 

Derfor har jeg i minst mulig grad benyttet moderasjon, selv om lysten har vært tilstede i rikt monn, opptil flere ganger....  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Med det samme vi er inne på det - er det noen som vet om noen sider på nettet med samlinger av bra uttrykk og ordtak, slik at de av oss med dårlig fantasi får litt starthjelp til å finne noe bra for signaturen? Og i tillegg kanskje får mulighet til å skifte en gang i blant.

 

Vet ikke om noen plass på internett men denne stod på en plakat i en butikk.

 

" Ingen vind er til gagn for den som ikke vet hvor han skal"

 

Har kjøpt en bok på mammutsalg "Ord og utrykk"

og fra barnemunner  "Gamle damer legger ikke egg"

Link to post
Share on other sites

Noe av det jeg anser som viktig her på baatplassen er at man ikke legger "føringer" for hvordan andre skal te seg.

 

Derfor har jeg i minst mulig grad benyttet moderasjon, selv om lysten har vært tilstede i rikt monn, opptil flere ganger....  :smiley:

Det kan jeg godt forstå Ingar. Jeg har mange ganger lurt på hvordan Du har kunnet klare "å holde Deg i skinnet".

 

Men det har nok sikkert vært riktig av Deg, om det har vært aldri så vanskelig. Det viser jo både antall medlemmer og innlegg, samt den gode tonen. Her virker det som om alle stortrives.

 

Sessuten er det flott med den allsidigheten som er representert her, både hva mennesker og båter/båttyper angår.

Du har vært en aldeles glimrende Moderator Ingar!! :blush:

 

Og det samme med resten av "lederteamet".

Link to post
Share on other sites

Ser at det har blitt "status" å ha lavt medlemsnummer, eller tar jeg feil?

.....

 

Gi f... i medlemsnummeret og kom heller med et gullkorn under teksten.

Nå bare medlem!  :smiley:

 

Forøvrig er det jo heller ingen kontroll på medlemsrekkefølgen lenger etter oppryddingen i medlemslisten.

Link to post
Share on other sites

Ikke at det spiller noe rolle, men jeg fjernet nummert mitt i signaturen siden jeg var enig det som stod her, men leste igjennom innleggene igjen nå. egentlig er jeg litt stolt av at jeg oppdaget dette forumet ganske tidlig. Nå er jo jeg en erklært idiot på alt som har med motor å gjøre, men har lært utrolig mye her inne. Så jeg vet ikke hvor mye det har å si om man opplyser om sitt medlemsnummer. Føler vel egentlig ikke at det har vært slik at de gamle er eldst.. Men hver sin mening,,,

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

.......Er det en uting som holder på å bre seg her nå synes jeg......

[glow=red,2,300]Bilde[/glow]

 :cool: Gjesp, gjesp :cool:

Bilde Er det rart det blir krig, her i verden?  :cool:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...