Jump to content

Suzuki DF9,9 til 15 hk 4takt ?

Olenr1

Recommended Posts

Heisann på der her i forumet :flag:

Har en suzuki 9,9 4takt -05 modell som jeg bruker når jeg er ute å fisker, finfin dorgemotor, men kunne være greit å komme seg litt fortere ut til dit man skal begynne å fiske.... Noen som har peiling på hvor "sperra" eller plomberinga sitter på denne modellen ? Har hatt opp forgasseren og det er ingen innsnevring mellom forgasser/innsug eller på manifoilsiden, har også kikka litt i disse microfilm-delearkene, og tror det er lik forgasser på 9,9 og 15hk, noen som har kunnsskap om disse motorene så hadde jeg vært takknemlig !

:fishing: Shipohoi Olenr1

Heisann på der her i forumet :flag:

Har en suzuki 9,9 4takt -05 modell som jeg bruker når jeg er ute å fisker, finfin dorgemotor, men kunne være greit å komme seg litt fortere ut til dit man skal begynne å fiske.... Noen som har peiling på hvor "sperra" eller plomberinga sitter på denne modellen ? Har hatt opp forgasseren og det er ingen innsnevring mellom forgasser/innsug eller på manifoilsiden, har også kikka litt i disse microfilm-delearkene, og tror det er lik forgasser på 9,9 og 15hk, noen som har kunnsskap om disse motorene så hadde jeg vært takknemlig !

:fishing: Shipohoi Olenr1

Hei, velkommen til forumet forresten. Jeg er ikke noen spesialist på Suzuki, men hvis du går inn på Emneoversikt (Suzuki) vil du finne en del tips om dette. :yesnod:

Hmm, har lest til auga blei våt, og i emneoversikten er det enten 2takt som blir omtalt, eller så er det eldre motorer og mye "tror og kanskje", så jeg får prøve å ringe han der Erling Sande tror jeg.... :crazy: men takker for tipset chagall, det kan sikkert bli mange sparte innlegg hvis man er flink og blar igjennom emneoversikten.....

Shipohoi Olenr1

Hmm, har lest til auga blei våt, og i emneoversikten er det enten 2takt som blir omtalt, eller så er det eldre motorer og mye "tror og kanskje", så jeg får prøve å ringe han der Erling Sande tror jeg.... :crazy: men takker for tipset chagall, det kan sikkert bli mange sparte innlegg hvis man er flink og blar igjennom emneoversikten.....

Shipohoi Olenr1

Hei igjen, det kan nok stemme at det er mest 2- taktere som er omtalt i emneoversikten. Mener å huske at jeg har hørt at du må skifte forgasser og muligens kamaksel for å få øket effekten på 4-takteren. Dette får du sikkert bekreftet hos en forhandler eller importøren. :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...