Jump to content

Suzuki DF9,9 til 15 hk 4takt ?


Olenr1

Recommended Posts

Heisann på der her i forumet :flag:

 

Har en suzuki 9,9 4takt -05 modell som jeg bruker når jeg er ute å fisker, finfin dorgemotor, men kunne være greit å komme seg litt fortere ut til dit man skal begynne å fiske.... Noen som har peiling på hvor "sperra" eller plomberinga sitter på denne modellen ? Har hatt opp forgasseren og det er ingen innsnevring mellom forgasser/innsug eller på manifoilsiden, har også kikka litt i disse microfilm-delearkene, og tror det er lik forgasser på 9,9 og 15hk, noen som har kunnsskap om disse motorene så hadde jeg vært takknemlig !

 

:fishing: Shipohoi Olenr1

Link to post
Heisann på der her i forumet :flag:

 

Har en suzuki 9,9 4takt -05 modell som jeg bruker når jeg er ute å fisker, finfin dorgemotor, men kunne være greit å komme seg litt fortere ut til dit man skal begynne å fiske.... Noen som har peiling på hvor "sperra" eller plomberinga sitter på denne modellen ? Har hatt opp forgasseren og det er ingen innsnevring mellom forgasser/innsug eller på manifoilsiden, har også kikka litt i disse microfilm-delearkene, og tror det er lik forgasser på 9,9 og 15hk, noen som har kunnsskap om disse motorene så hadde jeg vært takknemlig !

 

:fishing: Shipohoi Olenr1

 

Hei, velkommen til forumet forresten. Jeg er ikke noen spesialist på Suzuki, men hvis du går inn på Emneoversikt (Suzuki) vil du finne en del tips om dette. :yesnod:

Link to post

Hmm, har lest til auga blei våt, og i emneoversikten er det enten 2takt som blir omtalt, eller så er det eldre motorer og mye "tror og kanskje", så jeg får prøve å ringe han der Erling Sande tror jeg.... :crazy: men takker for tipset chagall, det kan sikkert bli mange sparte innlegg hvis man er flink og blar igjennom emneoversikten.....

 

Shipohoi Olenr1

Link to post

Tror ikke det er kommet noen endelig avklaring på dette på 4-takterene - så du må gjerne poste oppskrift hvis du finner ut noe.... :wink:

-Velkommen, forresten :seeya:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Hmm, har lest til auga blei våt, og i emneoversikten er det enten 2takt som blir omtalt, eller så er det eldre motorer og mye "tror og kanskje", så jeg får prøve å ringe han der Erling Sande tror jeg.... :crazy: men takker for tipset chagall, det kan sikkert bli mange sparte innlegg hvis man er flink og blar igjennom emneoversikten.....

 

Shipohoi Olenr1

 

Hei igjen, det kan nok stemme at det er mest 2- taktere som er omtalt i emneoversikten. Mener å huske at jeg har hørt at du må skifte forgasser og muligens kamaksel for å få øket effekten på 4-takteren. Dette får du sikkert bekreftet hos en forhandler eller importøren. :yesnod:

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...