snoken_2 Startet 30.Januar.2004 Del på Facebook Startet 30.Januar.2004 Er det noen som har erfaringer med denne motortypen? Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 30.Januar.2004 Del på Facebook Svart 30.Januar.2004 Jeg hadde en to-syl 16 hk Solè Diesel. Det var en utmerket motor. Gikk som en klokke, og var meget lettstartet. mvh M Sitér dette innlegget Marna Link to post
Barsk IV Svart 30.Januar.2004 Del på Facebook Svart 30.Januar.2004 Nei, men jeg mener å ha lest at den er bygget på en Mitsubishi motor. Det finnes vel ingen som er mer driftssikre enn japanske dieselmotorer?? mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 30.Januar.2004 Del på Facebook Svart 30.Januar.2004 Jeg mener også å ha hørt at de er bygget på Mitsubishi, akkurat som Vetus(?). Web-adressen her: http://www.solediesel.com/WSOLE00_english.htm . Interessant for seilere er at de mindre Sole-motorene kan brukes mot VPs 110 og 120S-drev. Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 30.Januar.2004 Del på Facebook Svart 30.Januar.2004 Interessant for seilere er at de mindre Sole-motorene kan brukes mot VPs 110 og 120S-drev. Vetus-Mitsubishi kan også fås med adapter til Volvo Penta drev. Genialt spør du meg, så kan man beholde det bra drevet, men slippe de råtne VP motorene. mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.