Jump to content

säkert vårtecken !


Gunga Din

Recommended Posts

Først trodde jeg at du ikke var vel bevart, vi snør jo ned her på sørlandet  :lol:    Men etter å ha klikket meg inn på linken din, så skjønner jo jeg også at våren faktisk har kommet, i alle fall i Gøteborg. Den kommer vel til Norge litt senere :nonod:

her snöar oxo, förut idag noe alledeles for djävl......... men våren er her nu!, nu kan vi börja se

framåt, det er ikke langt kvar !!!   :lol:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Er det noe særlig med seilbåter der? Grunnen til at jeg spørr er fordi det som er tilsvarende her på østlandet er Sjøen for Alle, men der er det 98% motorbåter! :cryin: Jeg gidder stort sett ikke å gå på den lengre!

har ikke varit der än,  men vågar jag mig på en kvalifiserad gissning, så er det

 

98 %   skjäergårdjeepar !!   :flag::lol: :lol:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Er det noe særlig med seilbåter der? Grunnen til at jeg spørr er fordi det som er tilsvarende her på østlandet er Sjøen for Alle, men der er det 98% motorbåter! :cryin: Jeg gidder stort sett ikke å gå på den lengre!

Har ikke vært på messa etter at den flyttet til flatbygdene, men de siste par årene på Sjølyst  var det jo faktisk en god del seilbåter...?

Det virkelig irriterende er jo at de koster 2-3 årslønninger. Etter at vi bestemte oss for å beholde og utruste den vi har, er gleden ved sånne butikkmesser blitt litt mindre.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...