Dreamer Startet 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Faria instrumenter av den gamle typen (buet glass, ikke forniklet kant, sort)? Trenger 2 stk dieseltankmålere. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Rt-fritid ser ut til å ha det. Usikker på om denne er med buet glass. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 Faria importeres av Telmo Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 alle bayliner eiere bør ha en ebay konto! her er mye å spare. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 Heisann En butikk som heter eGauges har veldig mye rart på lager. Jeg har selv handlet kromringer til mine VDO instrumenter i fra dem og varene dukket opp tre dager etter at jeg sendte inn bestilling. Butikken er spesialisert på instrumenter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.