rifi Startet 23.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2007 Er det noen som har gode erfaringer med amerikanske nettbutikker, I tilfelle hvilke (linker) ? Hvor mye (%) må en legge på for å få riktig pris (toll/mva etc) ? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 23.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2007 Hei, og velkommen til forumet. Se her: https://baatplassen.no/i/kategorier.php?fun...070&sty=usa Sitér dette innlegget Link to post
Showtime Svart 23.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2007 Hei, kjøpte nettopp en Standard Horizon CP300 plotter mred C-map megawide kartbrikke fra Marinedeal.com California. Kostet meg 6880,- +mva levert på døra med FedEx economy. Det tok ca. 10 dager fra jeg bestilte til leveringen var gjort. jeg betalte med Paypal som vistnok skal være sikker betalingsmåte på nettet. Samme pakken levert fra Seatronic i Moss ville kostet meg 17090,- så det er penger å spare. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.