Jump to content

Re: Norcraft 27 halvfarikat


Keiko

Recommended Posts

Hei

Jeg tror naboen har et eksemplar.

Den kjøpte han ferdig bygget og brukt.

Det virker som båten er beregnet for 1/2 fabrikat i fra fødselen (mulig jeg tar feil!!)

Det lille jeg har studert nabo båten, så er den solid og virker grei å ferdigstille,

men alt kommer ann på den som skal gjøre jobben  :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Lurer på om noen der ute vet noe om Norcraft 27 halvfabrikat, om det er en vanskelig båt å gjøre ferdig. Er det å innstalere motor en heksekunst eller kan selv far klare det.

Vet noen om hvilken motor som passer i denne båten.

hilsen Pilar

 

Hei Pilar.

Har ingen erfaring med Norcraft, men sender en oppmuntring alikevel.

Hiv deg på :yesnod: halvfabrikat går helt fint. Motor er ingen heksekunst, bruk litt proff hjelp til det "værste" Bygde selv Nor Star 290 i forrige vinter, er godt fornøyd med resultatet. Båten ble våren03 CE godkjent av fabrikken, hehe! stolt hjemmebygger  :wink:

 

Norcraft 27, glimrende båt kanskje for helårsbruk.

Tips:

Bruk så orginale deler som mulig, jeg tror gjennkjøpsverdien blir høyere hvis båten er mest mulig lik orginalen.

 

Men en ting :wink: Du har dårlig tid hvis du skal bruke den til sommeren og ikke har kjøpt enda !!   :wink:

Motor valg? Tja ser den er anbefalt med 140HK Volvo, m/aksling. Burde vel kanskje ikke ha noe mindre motor, etter min mening.

 

Ellers Lykke til med evt. kjøp og bygging  :yesnod:

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...