Keiko Startet 2.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2004 Hei Jeg tror naboen har et eksemplar. Den kjøpte han ferdig bygget og brukt. Det virker som båten er beregnet for 1/2 fabrikat i fra fødselen (mulig jeg tar feil!!) Det lille jeg har studert nabo båten, så er den solid og virker grei å ferdigstille, men alt kommer ann på den som skal gjøre jobben Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 3.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2004 Lurer på om noen der ute vet noe om Norcraft 27 halvfabrikat, om det er en vanskelig båt å gjøre ferdig. Er det å innstalere motor en heksekunst eller kan selv far klare det. Vet noen om hvilken motor som passer i denne båten. hilsen Pilar Hei Pilar. Har ingen erfaring med Norcraft, men sender en oppmuntring alikevel. Hiv deg på halvfabrikat går helt fint. Motor er ingen heksekunst, bruk litt proff hjelp til det "værste" Bygde selv Nor Star 290 i forrige vinter, er godt fornøyd med resultatet. Båten ble våren03 CE godkjent av fabrikken, hehe! stolt hjemmebygger Norcraft 27, glimrende båt kanskje for helårsbruk. Tips: Bruk så orginale deler som mulig, jeg tror gjennkjøpsverdien blir høyere hvis båten er mest mulig lik orginalen. Men en ting Du har dårlig tid hvis du skal bruke den til sommeren og ikke har kjøpt enda !! Motor valg? Tja ser den er anbefalt med 140HK Volvo, m/aksling. Burde vel kanskje ikke ha noe mindre motor, etter min mening. Ellers Lykke til med evt. kjøp og bygging Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.