nennaj Startet 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2007 (redigert) Hei.. Er de noen som har noe gode råd om Vinter klargjøring/vedlikehold? Har en Nor Dan med Innenbords Volvo Penta 130 HK diesel, 280 DP Drev Redigert 29.Oktober.2007 av nennaj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kritrov Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Hei. pleier å kjøre motoren i ferskvann via inntaket på drevet, da er det mindre fare for rust og saltavleiring i motoren og drevet, smører så opp det som kan smøres opp. Hvert år sprayer jeg over el. kontakter ol. slik at motoren er klar til neste sesong. Etter å ha klargjort motoren, så legger jeg et teppe rundt den for at den skal holde en brukbar temperatur. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret2 Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Et teppe rundt motoren hjelper neppe på tempraturen gjennom en vinter, men skaper heller problemer med kondens..... P Sitér dette innlegget Link to post
kritrov Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 ok. Da lærte jeg noe nyt i dag og. har alltid pleid å gjøre det, men dersom det skaper kondens, så bør jeg vel ikke gjøre det til vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Jeg kjører en blanding av frostvæske og vann inn i saltvannsdelen av kjølesystemet Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.