CB. Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Det har kommet opp ideer om så mange treff i det siste at også vi burde ha et. I motsetning til mange andre treff (med og uten seil) så spiller det stort sett ingen rolle hvor i landet vi har treff. Vi er mere mobile enn de fleste med den komfort en bør ha i et båtdrevet fartøy. Er det interesse blant medlemmene her om å holde et treff ?. Vi bør kanskje holde oss litt unna noen båttyper... tenker da spesielt de båttyper som ikke tåler hekkbølger ..... Quote Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
princess32 Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Jada jeg blir med jeg med min gammle Princess. Hun tåler enda litt hekksjø. Quote Link to post
Frivakten Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 (edited) Det heter vel ball når prinsesser møtes i slike sammehenger. Så synes jeg at Varig Men må få være med. Håper dere får det til, ellers blir det litt tullball Edited October 30, 2007 by Krisida Magni (see edit history) Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
CB. Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 (edited) Naturligvis blir det ball. Vi spytter ikke i glassene på slike samlinger. Da blir det kultiverte forretter med Champagne og kaviar og sprøstekt gakkgakk til hovedrett fortært med en passende rødvin av god årgang. Palaten schinken til dessert og kanskje en cognac eller 2. Det hadde vært hyggelig om noen Regina eiere også kunne tenke seg å komme. Kjenner 7 stk, derav kun en på dette forumet som begynner på L..2 Tidvis kan det være nyttig å ha en rigg å klatre ned i på full fart når noe vakkert oppserveres i horistonten Edited October 30, 2007 by Contraband (see edit history) Quote Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
REM Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Princess Yact Club arrangerer jo treff gjennom sessongen. Starter allerede i Påska med et (uformellt) treff i Strømstad/Tanum. Mener du kanskje et BP treff for Princess/Fairlineeiere? Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
CB. Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 (edited) Tenkte meg et eller annet på forsommer, sommer,ettersommer. Kommer litt ann på når folk har tid og mulighet. Det kan gjerne kombineres princess32 Postet idag 01:45 Jada jeg blir med jeg med min gammle Princess. Hun tåler enda litt hekksjø. Nydlig båt velkommen skal du være. Edited October 30, 2007 by Contraband (see edit history) Quote Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
REM Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Det kan gjerne kombineres Ja, god ide synes jeg. Hvorfor ikke kombinere med Hortentreffet som går helga etter Ferdern i midten av Juni. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
CB. Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 (edited) Høres helt greit ut, må kanskje vente litt så vi får samlet alle sammen Har du kontaktet Princess klubben, kanskje det kan kombineres med Horten treffet ? Problemet blir kanskje plass ?. Mulig det kan ordnes slik at de største båtene går inn først så kan de andre ligge utenpå ? Edited October 30, 2007 by Contraband (see edit history) Quote Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
REM Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Hortentreffet er åpent for alle medlemmer av Baatplassen.no, både Princess, Fairline og andre. Så langt har det ikke vært plassproblemer på noen av treffene våre. BP-treffene landet rundt med sponsorlotteriet er ved siden av vimpelsalget, den eneste inntektskilden til Baatplassen.no. Vi ønsker ikke at BP blir benyttet til å markedsføre alternative arrangementer i samme tidsrom. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.