Jump to content

Mythbusters- "rimelige priser" ala Biltema etc

Verrie

Recommended Posts

Jeg har tatt av prislappen iallefall, eller så var det aldri noen prislapp på den :lol:

Fant drillen her etter en smule googling http://shop.gjersing.no/el-verktoy/panason...er/prod_42.html

Står at den er utsolgt, men kommer straks inn igjen. "Før-prisen" på kr 6000 må man jo le av, når veiledende pris er langt lavere :lol:

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Jeg har tatt av prislappen iallefall, eller så var det aldri noen prislapp på den :lol:

Den fjerner jeg alltid..... og sier den "kostet nesten ingenting" om frågan kommer

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Har samme erfaring med 12 v batteridrillen til DW, En lett og god maskin å jobbe med, men nå som maskinen er at par tre år gamme tømmes batteriene på 1,2,3 :-(

Har en 9,6 Volts utgave fra samme produsent. Denne er 2-3 ganger så gammel og fungerer som bare det....

Er enig i at Biltema ikke nødvendigvis er billig lenger, men de har lenge oppe og det er en stor fordel. Kan spise middag og handle etterpå, men må si at Karl. S og Maritim får stadig oftere besøk.... Sandpapir er imidlertid billig og bra hos Biltema...

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Tidligere har jeg jo også sett at frostvæske får jeg tak i billigere på bensinstasjon (Esso) enn på Biltema. Likeledes er vel motorolje samme pris på Felleskjøpet som på Biltema ?

veit ikkje ka slags esso stasjon du har i nabolaget men her koster det 79 for en liter konsentrat og for det får du en 3liter på biltema. og nei prisen er ikkje den samme på olje på felleskjøpet som på biltema men felleskjøpet sin er bedre. og jernvaresjappa her heite jernia og der selge dei bare overprisede gryter og pepperkverne. vi har en altmulig butikk av gamlesorten. dei har alt men er på ingen måte billig. biltema forever :flag:

Kjøpte 3 nye pluggledninger til min mercury 60hk på biltema, noe jeg angrer veldig på..... først røk den ene "kabelskoen" i den enden som kobles til coilen..... bytta den ene kabelen så det var jo greit. Men så begynte plugghettene og ryke i tur og orden, endte med at jeg kjøpte 3 nye ngk-hetter og satt på.... endelig sveiv motoren fint... i 10sekunder.... da hadde den ene "kabelskoen" i coil-enden røket på enda en kabel.....

Det hadde kostet meg 490kr for et nytt orginalt sett med ledninger, noe som hadde blitt nesten like billig, og ikke minst spart meg for masse tid!

Og jeg kjøpte meg Dewalt batteridrill for to år siden, nå er begge batteriene som fulgte med død og nekter å ta lading. Jippi hurra for dyre kvalitetsmaskiner. Maskinen i seg selv er jo knallbra, men hva hjelper det uten batteri. To nye batterier koster like mye som ny maskin med to nye batterier.

To år varte batteriene på min Dewalt også. Den gamle Skil drillen min fungerte 3 ganger så lenge!!!

Vanskelig å være forbruker idag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...