CostaNock Startet 3.November.2007 Del på Facebook Startet 3.November.2007 Hei! Jeg har en fiskeskøyte på 32 fot som jeg driver og innreder. Akkurat nå er det bare et skall med motot og styrehus. Under arbeidet har jeg oppdaget at det er noen små hull i dieseltanken, slik at den må byttes. Har tettet midlertidig med stålkitt, men dette vil ikke holde i lengden. Jeg har kikket meg litt rundt og sett annonsert en plastikk tank i passe størrelse. Tanken er produsert i 1998, og spørsmålet mitt er om alderen vil ha påvirket tanken? Er dette noe å satse på, eller bør jeg heller finne et annet alternativ? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Her er en del alternativer i hvertfall. http://www.plastinvent.no/ Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 hei, jeg har to tanker (2x 160liter)i en Halco 29 fra 1986, 21 år gammel. Jeg tok tankene ut og gjorde dem rene i sommer, disse holder i 20 år til. Se og kjenne om plasten er hard, er dem myke er de ok. Sitér dette innlegget Link to post
CostaNock Svart 4.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2007 Hei, og takk for greie svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.