Jump to content

badeplattform


tenor

Recommended Posts

Badeplattformen monteres jo et stykke over vannlinjen. Nå er det jo ikke spesielt mye løft i hekken på ei tradisjonell snekke, men en liten plattform uten noen tung ankervinsj veier ikke stort og bør ikke by på særlig store problemer. Skal du derimot bruke plattformen til noe mer enn å bade i fra og samtidig noe mer enn bare noen rør og spiler av begrenset størrelse.....

 

Ta en titt på www.ilas.no

Link to post
Share on other sites

Har ikke noen erfaring med snekke og badeplattform selv. Men det er litt å studere her til snekkefolkene kommer med sine råd:

 

http://www.batsystem.se/  

http://www.tra-mar.no/Produkter/Dekksutsty...er/snekker.html

 

Båtsystems løsninger kan du få kjøpt også i Norge. Men det kan være vel verdt å studere prisene i Sverige..... :sad:

 

Lykke til!

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Ja jeg har sett at de har det på Clas Ohlson. Jeg har også sett på de andre linkene som er nevnt her :

 

ihlas og de svenske linkene  men alle har todelte badeplattformer.

 

Men som jeg nevnte er jeg ute etter hel plattform. Det er mange som har det på denne type båt . Så en eller annen plass må en få kjøpt dette.

 

Så hvis noen har noen bra tips...   :smash:

 

mvh

 

ABu

Link to post
Share on other sites

Heisan!

 

Hvorfor ikke lage en selv, da får du den akkurat som du vil. Du har vel en eller annen fingernem person i din vennekrets  :smash:.

 

Bygde selv en men den er to delt til min Hanto bedre enn ny. :smash:

og det er vel enklere å bygge en hel ville jeg tro?? :smash:

 

Lykke til

hilsen Plomma I, roynils@online.no

Link to post
Share on other sites

JaJa

 

Hadde virkelig håpet at noen visste om et eller annet firma som selger badeplattformer til sjekter (scand 25)  har sendt forespørsel til Scand, men prisen der er vel høyere enn andre.

 

Håper fremdeles på ett svar ... trenger ingen badeplattform før til våren.. men kjøper når som helst.

 

:wink:

Link to post
Share on other sites

Henger meg på denne tråden, da dette også er om badeplattform.

I sommer i god sjø  :wink:  forsvant 2 av teakplankene på plattformen, og disse vil jeg gjerne erstatte.

De er 20mm tykke, 700mm lange og skråskjært fra 70mm til 150mm.

Er det noen som hvet hvor man får tak i slikt?  Har lett og spurt mange steder, men de bruker visst tynnere teak nå?

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

For eksempel denne:

 

Produksjon av rustfritt/syrefast « 31/01/04 12:15 »   Sitér i svaret  Rediger  Fjern  

 

--------------------------------------------------------------------------------

Noen har spurt meg etter produsent av rustfrie båtdetaljer. Husker ikke hvem det var. En seriøs produsent som leverer kvalitet er iflg. min hjemmelsmann: Torleif Weberg tlf.: 69348426, foretaket er lokalisert i Østfold syd.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...