Jump to content

Mest "originelle" Sjømann22 ?

Walter_S

Recommended Posts

Dette må da være den mest "originelle" utgaven av Sjømann22 - til dags dato! Aldri sett maken. Her er det noen som har tenkt praktisk. Så klart en énmannsbåt bare, med litt "telefonbokspreg" over styrhuset,  men likevel....... :nonod: Ser da ganske så "profft" og forseggjort ut også.

Dette bekrefter bare min påstand: Sjømann22 er som poteten - den kan brukes til alt......

BildeBilde

Forresten, dette er noe for Dillas Sjømannsamling!  :yesnod:

Bilde

Båten er til salgs på: http://www.autodb.no/bat/  Velg Vestfold og Motorbåt, så har du'n.....

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Jeg har sett denne før - tror det var Praktisk Båtliv som hadde en notis om den. Vet ikke helt om jeg skal le, eller gråte over skapelsen :yesnod:. Det er mulig jeg hadde sett anderledes på det hvis jeg hadde hatt mulighet til å dra inn like mye fisk i uka som jeg mistenker at en del her på forumet har. Men slik i Mjøs-sammenheng ser jeg ikke den helt store nytten i noe slik. Dette må da være noe for deg som ønsker deg sjark? Fram med stikksaga, på med vernebriller, fres løs, få tak i en brukt telefonkiosk som du hiver inn som styrhus, og vips så kan makrellen føle seg utrygg.

Selvsagt må denne innlemmes i samlingen. Tviler på om noe noengang overgår dette :nonod:.

Det er forresten litt av en maks. fart vedkommende opererer med (11 knop). Ikke rent få meter skroget må være forlenget med for å få såpass høyere maks. fart... :yesnod:

Det er vel med Moms, det!  :lol: Kan hende han prøver å lure noen amatører, men han lurer ikke oss "proffer"!  :nonod:   :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...