Walter_S Startet 4.Februar.2004 Del på Facebook Startet 4.Februar.2004 Dette må da være den mest "originelle" utgaven av Sjømann22 - til dags dato! Aldri sett maken. Her er det noen som har tenkt praktisk. Så klart en énmannsbåt bare, med litt "telefonbokspreg" over styrhuset, men likevel....... Ser da ganske så "profft" og forseggjort ut også. Dette bekrefter bare min påstand: Sjømann22 er som poteten - den kan brukes til alt...... Forresten, dette er noe for Dillas Sjømannsamling! Båten er til salgs på: http://www.autodb.no/bat/ Velg Vestfold og Motorbåt, så har du'n..... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Batdilla Svart 4.Februar.2004 Del på Facebook Svart 4.Februar.2004 Jeg har sett denne før - tror det var Praktisk Båtliv som hadde en notis om den. Vet ikke helt om jeg skal le, eller gråte over skapelsen . Det er mulig jeg hadde sett anderledes på det hvis jeg hadde hatt mulighet til å dra inn like mye fisk i uka som jeg mistenker at en del her på forumet har. Men slik i Mjøs-sammenheng ser jeg ikke den helt store nytten i noe slik. Dette må da være noe for deg som ønsker deg sjark? Fram med stikksaga, på med vernebriller, fres løs, få tak i en brukt telefonkiosk som du hiver inn som styrhus, og vips så kan makrellen føle seg utrygg. Selvsagt må denne innlemmes i samlingen. Tviler på om noe noengang overgår dette . Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 4.Februar.2004 Del på Facebook Svart 4.Februar.2004 Det er forresten litt av en maks. fart vedkommende opererer med (11 knop). Ikke rent få meter skroget må være forlenget med for å få såpass høyere maks. fart... Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 4.Februar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2004 Det er forresten litt av en maks. fart vedkommende opererer med (11 knop). Ikke rent få meter skroget må være forlenget med for å få såpass høyere maks. fart... Det er vel med Moms, det! Kan hende han prøver å lure noen amatører, men han lurer ikke oss "proffer"! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Batdilla Svart 5.Februar.2004 Del på Facebook Svart 5.Februar.2004 Da er sjarken innlemmet i Batdilla's KB 22/Sjømann 22 samling som bidrag nummer 41! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 5.Februar.2004 Del på Facebook Svart 5.Februar.2004 Dette måtte jo vært en perfekt båt for sjøorm jakt eller hva tror du Dilla? Med harpun i baugen og spekket med avansert sonar elektronikk i førerhuset vil ikke sjøormen ha en sjans. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 5.Februar.2004 Del på Facebook Svart 5.Februar.2004 Er redd denne er for liten til å aktivt gå inn for å jakte på ormen. Sjansen for sammenstøt før eller senere er da ganske stor og jeg ville ikke vært i en 22 foter da . Da er nok heller Poseidon av en mer passende størrelse for slike aktiviteter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.