Jump to content

Noen som har erfaringer med denne gummibåten?

Onkel Donald

Recommended Posts

Jeg synes motorløsningen virker noe "leamikk", så hvis du vil ha motor så ville jeg valgt en med fast akterspeil.

Litt OT i forhold til spm:

Har nettopp kjøpt jolle selv og da var motor et "must", både for egen del og fordi ungene kanskje lettere blir med gamlingene på tur hvis de kan få kjøre båt selv :lol: det er jo mye mer spennende å kjøre enn å ro...

:flag: TrondT

Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC

Barracuda 30 :-)

Hei,

Har ingen kunnskap om kvaliteten på båten. Jeg vet imidlertid at den kostet 2.300,- tidligere. Da kan det jo være greit å spørre Maritim rett ut om de har hatt mange reklamasjoner. Om ikke må dette være et godt kjøp

Jeg synes motorløsningen virker noe "leamikk", så hvis du vil ha motor så ville jeg valgt en med fast akterspeil.

Litt OT i forhold til spm:

Har nettopp kjøpt jolle selv og da var motor et "must", både for egen del og fordi ungene kanskje lettere blir med gamlingene på tur hvis de kan få kjøre båt selv :lol: det er jo mye mer spennende å kjøre enn å ro...

Motor er ikke et issue her,, Trenger bare en gummibåt til badebruk/frakting av bagasje til land etc. Ungene er altfor små til å kjøre noe som helst :smiley:

Samme båt selges på en del nettsteder i USA og der er den faktisk dyrere enn Maritim..

-OD

Jeg har kajakken som er vist på samme side i Maritim katalogen, og om den er av samme materialet som kajakken er den veldig bra.

Jeg kjøpte også pga ungene og de er kjempefornøyde med kajakken. I tillegg er den veldig enkel å få med seg, går ned i en luke under dørken.

Motor er ikke et issue her,, Trenger bare en gummibåt til badebruk/frakting av bagasje til land etc. Ungene er altfor små til å kjøre noe som helst :smiley:

Da er vel dette mye båt for pengene og prisen er jo ikke verre enn at det går an å kjøpe noe annet dersom den ikke svarer til forventningene.

Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC

Barracuda 30 :-)

Så lenge man ikke :diving: på veien da :wink:

Jeg har bare erfaring med de "billige" gummibåtene som Seatronic selger, og det er stor forskjell i tykkelsen på duken og kvaliteten sammenlignet med den Bombard vi har hatt de siste 3 årene. Som alt annet i livet får man vel det man betaler for. Det er sikkert en grei "badebåt" for et par tre år. Men å tro at det er så mye mer enn det vil jeg ikke gjøre.

Jeg ville også sjekket kvaliteten på utstyret som følger med - dvs årer, pumpe etc.

Edited by Bitteliten (see edit history)

Barna mine ( 5 og 9) har en slik på andre året, helt grei båt ihht. prisen, den er lett ( 22 kg) så datteren min har ingen problemer med å dra den på land. Eneste minuset jeg kommer på er årene, de er skjøtet på midten og har en tendens til å falle fra hverandre og så må årene trees nedenifra i åregaffelen, ingen form for låsing. Løp og kjøp, mye båt for pengene :smiley: