Verrie Startet 7.November.2007 Del på Facebook Startet 7.November.2007 Når vi leier biler via eksempelvis Avis etc., kan vi nær sagt sette fra oss bilen "hvorsomhelst" og utleiefirma henter bilene. Jeg lurer på (helt sikkert dumt spørsmål), om tilsvarende finnes for båthengere ? Grunn til at jeg lurer på dette er at jeg drar inn til Oslo med RIBèn på henger. Et par dager etter skal kona ta bilen hjem. Kona er en utrolig flink sjåfør, men henger bak, DET nekter hun å gå med på. Hun synes også det er nok å kjøre min bil, da hun foreløpig engang ikke har prøvd den. (manuell giret, men ny fremfor automat eldre bil som hun er vant med......) Finnes der firma som leier ut hengere på slik måte ? Jeg var innom statoil. De gjorde det ikke, men trodde kanskje mye om og men at de hadde hørt om dette????? Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 7.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2007 Jeg løfter denne igjen...... Sitér dette innlegget Link to post
kremen Svart 7.November.2007 Del på Facebook Svart 7.November.2007 Må vel finnes noen som skal samme vei? Hvor skal den tilbake da? Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 7.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2007 Den skal tilbake til Grimstad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.