jørn Svart 26.Desember.2007 Del på Facebook Svart 26.Desember.2007 Takk for det Seilaren Veit du hvor mye den bygger i dybden også?? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 26.Desember.2007 Del på Facebook Svart 26.Desember.2007 Ca 16cm målt med tommestokk når VHFen lå inni pakken.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
lippert Svart 27.Desember.2007 Del på Facebook Svart 27.Desember.2007 Med vanlig antenneplugg trenger du 17cm, men da er bøyen på antennekabelen skarpere enn jeg liker, så jeg ville sagt 18 cm. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Seilaren Svart 27.Desember.2007 Del på Facebook Svart 27.Desember.2007 Nja... hullet til antennepluggen er ikke bakerste pungt på VHFen.. Men en cm eller to i tillegg er nok ikke dumt. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hilmar 2 Svart 27.Desember.2007 Del på Facebook Svart 27.Desember.2007 Jeg bruker tjukk kabel så jeg måtte ha det langt fra veggen. Jeg har den i taket. Bruker den tjukke for og unngå tap på den korte biten jeg har En Annen taubåt jeg kjenner har denne montert i dashbordet. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sløkkas Svart 27.Desember.2007 Del på Facebook Svart 27.Desember.2007 En Annen taubåt jeg kjenner har denne montert i dashbordet. Kan du snakke med båter du? Kan du isåfall komme og høre hvordan min har det? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 28.Desember.2007 Del på Facebook Svart 28.Desember.2007 Da er den bestilt her også :) Men får ikke plass til å felle den inn noe sted, så får bruke litt tid på å komme opp med en genial løsning. Synes ikke det er speielt pent med den på "dashbordet" med alle ledninger synlig. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 28.Desember.2007 Del på Facebook Svart 28.Desember.2007 Gratulerer Du finner nok en god plass til den Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
jørn Svart 1.Januar.2008 Del på Facebook Svart 1.Januar.2008 (redigert) Noen som vet om det går ann å koble en gps mottaker til denne? Jeg har en bærbar gps men denne har jo ikke muligheter til å sende posisjon(?) Redigert 1.Januar.2008 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 2.Januar.2008 Del på Facebook Svart 2.Januar.2008 Jørn - gps'en din må ha MNEA out (+ og -) for å kunne koble den til vhf'en. Det er flere bærbare gps mottakere som har denne muligheten. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Et spørsmål til M-tech som jeg nå har montert: når jeg skal lagre mmsi nummeret er det i utgangspunktet 10 nuller der, jeg trenger vel bare 9. Seatronic hvor jeg kjøpte radioen sa at slik skal det ikke være, så jeg telte rekken ekstra grundig i helgen og ringte på nytt, og fikk nå beskjed om at jeg bare fylte ut fra starten, og lot den siste plassen være null. Er dette kurant? Hvordan har det vært på andre Mtech? Har koblet den opp til min garmin 172 plotter. Den tar inn signaler (alarmen for at slike ikke er mottatt slutter), men posisjonen vises ikke. Jeg må vel be plotteren sende en spesiell serie med info (den er stil til å sende nmea) - noen som i farten vet hvor i menye jeg ber den sende den informasjons-setningen VHFen trenger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.