Jump to content

Rens av puter/Omtrekking

Leifer`n

Recommended Posts

Lei en tepperenser, og kjøp en flaske teppeshampo! Det gjorde jeg, og både lukt og skitt forsvant etter et par-tre omganger! Husk å vaske over et par ganger med kun rent vann til slutt, for å fjerne såperestene.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Hvor billig er billig? :lol: Jeg har noen puter med blasse blomstermønstre på som jeg gjerne ville trekt om.

Ta en telefon og prat med henne så får du en ca pris. Denne kan variere ut fra stoffet du vil ha. Husk at skai er billigere enn stoff, men dette får du informasjon om

Hun heter Randi og har vært sydame i mange år. Fimaet er ett kommunalt firma som driver med arbeidstrening for mennesker som er kommet litt feil ut i livet.

mennesker som er kommet litt feil ut i livet, er vel kansje ikke helt riktig, Det er vel menesker som deg og meg bare at enkelte har blitt syke eller av en annen grunn ikke kan jobbe full stilling med det første. Men jeg skjønner hva du mener.

Vi har vel noe lingnende her i Porsgrunn tror jeg ((((Teli)))) Det er vel di som lager tele bryggene?? ok jeg har sendt en mail med bilder og beskrivelse så da får jeg vel høre fra di.. ha en god deg.. :seeya:

Edited by DACAPO-9000-HT (see edit history)

Takk for tipset, har vært i kontakt med dem og skal få et tilbud.

Noen som har formening om hva som er en fornuftig pris på omtrekking av puter ute på en 24 fot DC?

Består av: Dobbel sitteplass på styrbord, solseng på babord side samt sofa med rygg bak.

Se bildene.

Ny_kalesje_003.jpg

Ny_kalesje_007.jpg

Sea_Ray_003.jpg

Edited by SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Søkte på det jeg kunne tenke meg av aktuelle bransjer i Suldal kommune, men fikk desverre ikke treff.

Men nå har jeg også gjort en avtale med Randi hos Kragerø Industri. Jeg og samboeren kjører bort lørdag morgen og håndleverer putene. Da kan vi bli enige om hvorden de skal bli seende ut og så sender jeg det i retur med Norcargo når det er ferdig.

Det er 35 mil å kjøre hver vei, men vi lager en helg ut av det og tar en overnatting og en bedre middag ++ på sørlandet en plass. :drink:

Edited by SF (see edit history)

Det er 35 mil å kjøre hver vei, men vi lager en helg ut av det og tar en overnatting og en bedre middag ++ på sørlandet en plass. :drink:

Godt tenkt :-)

Jeg dro på tur med fruen en gang, vi kjørte i 7 timer tror jeg. Fikk snakket masse om alt og ingenting. Innmari hyggelig dame forresten :-)

Blir spennende å se hvordan putene dine blir. Jeg må utsette til senvintern pga økonomi (har et hageprosjekt som har tatt litt av).

Når skal dine bli klare?

mvh

Joda310

Edited by Joda310 (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Leveringstidspunkt er ikke avtalt enda, men vi ble enig om at jeg skulle ringe på Torsdag for å gjøre en nærmere avtale.

De har egentlig stengt Lørdager men hun skulle ikke ut på noe denne helga så hun kunne stikke nedom systuen en tur. Jeg måtte bare si hvor tid jeg kom :smiley:

God service :yesnod:

Da var putene demontert og stuet inn i bilen, i morgen tidlig går turen til kagerø :flag:

Tenkte å ta en overnatting i en av sørlandsbyene. Noen anbefalinger? I Kragerø og Risør er det vell ganske dødt på denne årstida eller?

:flag_sw: Hallo er dette mulig da,,, her er mailen fra et firma i Sannes... :flag_sw:

Hei !

Du må ha forståelse for at vi ikke kan bruke masse tid i prissettning på arbeid som vi aldri vil motta.

Snakk med en lokal møbeltapetserer !

Mvh Ramsland.www.omtrekk.as

Vi skal selvsagt både prise og ta arbeid for deg,hvis du sender oss en bekreftelse på at du vil betale 2000-3000 kr i frakt for putene dine tur/retur øst/vest landet !

Mvh Ramsland.www.omtrekk.as

Er dette litt for dumt eller, di skal ha 2-3 tusen for og gi meg pris på omtrekking av puter. Det koster vel ikke 2-3 tusen for og sende 7 puter ned til sannes, nei dette ble for dumt for meg hvertfall.

Fikk sendt en presending 8x10 og stativ fra Harstad og det kom på 398 for 37 kg, så at putene kommer på 2-3 tusen er vel mye sansynlig...

Jeg spurte ikke om hvor mye det koster og frakte disse putene, lurte på pris på omtrekking.....

Da er det noe galt da vøttø. Vil bare si i fra til alle andre her inne dette firma bør man holde seg vekk fra...

Bruk det i Kragerø, der er det god kunde behandling og billig...

Legger ut linken til di i Kragerø her. Spør etter Randi

:flag:http://www.krageroindustri.no/index.php?id=3337&p=1899

Edited by DACAPO-9000-HT (see edit history)

De sier jo ikke at de skal ha 2-3000,- i depositum da, de gjøre deg bare oppmerksom på at det vil koste såpass mye i tillegg til arbeidet og vil derfor ha bekreftet at du godtar denne kosten før de begynner å regne på tilbudet til deg! Høres veldig ryddig og greit ut det...

Du kan jo bare gi dem en tibakemelding om at du vil levere og hente putene selv, om det skulle bli aktuelt...

Edited by index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
De sier jo ikke at de skal ha 2-3000,- i depositum da, de gjøre deg bare oppmerksom på at det vil koste såpass mye i tillegg til arbeidet og vil derfor ha bekreftet at du godtar denne kosten før de begynner å regne på tilbudet til deg! Høres veldig ryddig og greit ut det...

Du kan jo bare gi dem en tibakemelding om at du vil levere og hente putene selv, om det skulle bli aktuelt...

Ja vel syntes dette er en snedig måte og svare på jeg da. men det er jo sån det er,,, Hadde jeg drevet ned dette til daglig så ville jeg vel sansynlig vis hatt en ca pris og kommet med. Når alle putene er skrevet opp i mål. men di er kansje ferske i dette....