At-le Startet 9.November.2007 Del på Facebook Startet 9.November.2007 Hei. Skal reise til Budapest om 2 uker. Finnes båtutstyr der? båtklær-lue-sko-osv? Mat-drikke-pub maritimpub? At-le Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 9.November.2007 Del på Facebook Svart 9.November.2007 At det er puber der kan jeg forsikre om, mange steder med lettere kledde damer en her hjemme også Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Frivakten Svart 9.November.2007 Del på Facebook Svart 9.November.2007 At-le, ønsker deg også god tur, men nå når jeg så nicket ditt, kom jeg på en artig sak: I en artikkel om grunnstøtninger i Budstikka (lokalavisa i Bærum), henviser avisen til et sjømerkekart som jeg tror du har laget? Viste du om det? Uansett er det en gest til BP's utmerkede forsamling av båtfolk. Her er artikkelen og her er Sjømerkekartet som forøvrig er svært bra Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
At-le Svart 9.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2007 Hei Krisida Magni. Nei jeg har ikke laget sjømerkekartet, men min kameraten Junern master for deafboatclub som laget sjømerkekartet og mer tillegg http://www.deafboatclub.com/tabeller.html og http://www.deafboatclub.com/Bunnforhold.htm osv... At-le Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 10.November.2007 Del på Facebook Svart 10.November.2007 Budapest er nok ikke helt det primære stedet å dra til hvis man er ute etter båtutstyr. Men ellers er det en fin by. Jeg har faktisk, ett eller annet sted, bilde av den ungarske marines samlede flåte som da besto av 2 båter. Ungarn har som kjent ikke grense mot hav, og det siste jeg hørte var at marinen var blitt privatisert..... Sitér dette innlegget Laholm Link to post
trikkern Svart 10.November.2007 Del på Facebook Svart 10.November.2007 Skal du noen gang til Gdynia, Polen må du besøke lystbåthana. Der ligger to utstyrsbutikker proppfull av alt du trenger og enda mer av det du ikke trenger, og til mye billigere enn i snobbebutikkene i Norge. Hva med danskprodusert seilwinch med aut.sperre til kr 2400 /stk.? Jeg lasta bilen med utstyr når vi var på ferie der. Gdansk må også besøkes samtidig. Bare 1/2-time mellom byene. Der er det topp mat og drikke til under 1/2 norsk pris. Men god tur til Budapest! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.