Jump to content

Båtutstyr i Budapest ?

At-le

Recommended Posts

At-le, ønsker deg også god tur, men nå når jeg så nicket ditt, kom jeg på en artig sak:

I en artikkel om grunnstøtninger i Budstikka (lokalavisa i Bærum), henviser avisen til et sjømerkekart som jeg tror du har laget?

Viste du om det?

Uansett er det en gest til BP's utmerkede forsamling av båtfolk. :seeya:

Her er artikkelen og her er Sjømerkekartet som forøvrig er svært bra :yesnod:

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Budapest er nok ikke helt det primære stedet å dra til hvis man er ute etter båtutstyr. Men ellers er det en fin by. Jeg har faktisk, ett eller annet sted, bilde av den ungarske marines samlede flåte som da besto av 2 båter. Ungarn har som kjent ikke grense mot hav, og det siste jeg hørte var at marinen var blitt privatisert.....

Laholm

Skal du noen gang til Gdynia, Polen må du besøke lystbåthana. Der ligger to utstyrsbutikker proppfull av alt du trenger og enda mer av det du ikke trenger, og til mye billigere enn i snobbebutikkene i Norge. Hva med danskprodusert seilwinch med aut.sperre til kr 2400 /stk.? Jeg lasta bilen med utstyr når vi var på ferie der. Gdansk må også besøkes samtidig. Bare 1/2-time mellom byene. Der er det topp mat og drikke til under 1/2 norsk pris.

Men god tur til Budapest!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...