Jump to content

Feil på Wallas 3200


KNERTEN.

Recommended Posts

Har en wallas 3200 hvor pumpen ikke virker som den skal. Dvs varmeren går normalt av og til, men så kan den stoppe og pumpe, og eller at den ikke begynner og pumpe v/start. Det viser seg at det kansje er noe v/kretskortet. Koplet ut pumpe,og satte inn en prøvelampe. Blinker en gang i det jeg slår på bryteren, men da bare med det.. Monterte både prøvelampe og pumpe sammen, og når den da pumpet, så blinket lyset i takt, og varmeren liksom ok.

Om dette var grei forklaring, så hva kan dette være, og ev hvor i kortet ligger feilen....???

 

Har noen tegning til dette kortet..?? :confused:

Link to post
Share on other sites

Hadde selv tilsvarende problemer med min Wallas 3200 for noen år siden. På mitt printkort var det antydning til varmgang. Bestilte nytt printkort fra Wallas Norge. Byttet også pumpe i samme slengen. Den nye pumpen tikker ikke som den gjorde på tidligere modeller.

 

Du kan jo se med forstørrelsesglass om du ser brudd/dårlig kontakt noen steder på printkortet ditt.

 

Ben Sin

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...