Jump to content

Garmin 45 og 120 samme manuall?

Jon-Kåre

Recommended Posts

Finner manual til 120 på nettet men denne er sansynligvis skannet inn slik at alle symboler bare fremstår som svarte firkanter. Har imidlertid funnet manual til garmin 45 og denne er leselig.

For meg ser det ut til å være samme oppbygging på knapper etc så da er spøersmålet om noen vet om det er noe forskjell på disse

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

De er ikke helt like, men det er ganske mye som er helt likt. Først hadde jeg en 45 og var godt fornøyd med den, men ville ha større display. Fikk solgt denne ganske fort og kjøpte da en 120 som jeg har hatt i mange år.

Dersom du ikke finner noen bruksanvisning, kan jeg sjekke om min finnes fremdeles. Det er bare å ta kontakt så går det an å kopiere den.

Jeg har og lastet ned denne men får den ikke til da alle symboler blir svarte slik at jeg ikke ser hvilken knapp jeg skal trykke

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Vet du hvor jeg kan finne denne Quik reference henne

Du finner den på side 4 og 5, den kalles her for "Operation Flowchart" og siden før. Garmin 45 hadde en mye bedre oversikt over alle menyer og undermenyer, der het den Quick Reference Guide. Jeg har beholdt en kopi av denne og den brukes i båten om det er noe jeg har glemt og har bruk for. Menyene mener jeg er helt like på begge GPS-ene, i alle fall har jeg brukt denne løsningen hele tiden.

Bruksanvisningen til Garmin 45 kunne jeg ikke finne på nettet, men går ut fra at du finner Quick Reference Guide der. Det blir jo ikke det samme som en god bruksanvisning som ville vert det aller beste. Finner jeg min bruksanvisning, skal jeg gi en lyd.

Flott jeg har lastet ned alle 70 sidene :smiley: , så var det bare jeg og engelsken på slike ting igjen da :diving:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...