Jump to content

Noen med erfaring nye Bavaria 37 Sport

camilie

Recommended Posts

Hei er interessert i og høre om noen har erfaring med den nye 37 sporten, da jeg vurderer og bytte til denne.Artig og høre om noen har positive/negative erfaringer med denne båttypen.

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig NOEN MED ERFARING NYE BAVARIA 37 SPORT.

Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås.

For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette

Nydelig båt! Mye båt for pengene og sannsynligvis den i denne klassen med mest volum til prisen. Synes at 35 foteren er stor - og ikke minst enormt bred, men 37 foteren er bare gedigen. Det eneste jeg ikke liker i løsningen er solsenga bak. Her ville jeg heller hatt disponibel uteplass eller en enda større U-salong.

Ellers opplever jeg kvaliteten på Bavaria som minst like god som på de fleste norske og nordiske konkurentene. Med kvalitet mener jeg da at ting er skikkelig dimensjonert, at belsag, henglser osv er av god kvalitet og kort sagt at ting er laget for å vare. Selvsagt får litt mer finsh i form av teakdetaljer, grundig coating over alt osv. om du velger en Windy 37 eller kanskje også en Marex 35, men du betaler desto mer. Spørsmålet er hva du vektlegger. Plass og kvalitet i det vesentlige er for de fleste det viktigste.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...