Jump to content

Måler i vanntanken?

Ulv I

Tankmåler til ferskvannet?  

69 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Legger inn denne, for jeg må bytte ut ei klokke med noe annet, har oljetemp, turteller, trim, bensinmåler, knopmåler og voltmeter.. Klokka tikker for høyt.. :eek:

Spørsmålet er om jeg skal sette inn en måler for å vise hvor mye vann det er igjen i tanken eller ekstra voltmeter for forbruksbanken.. hmm..

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Eller en klokke som tikker mindre, neida sikkert kjekt med måler på vannet

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Hehe.. Er fan av Øystein Sunde selv jeg, så hadde den tanken i bakhodet når jeg skrev det.. hehe..

Har også vært inne på tanken med å ha en 3 veis bryter som jeg kan veksle mellom batteribankene.

Har bare en tank i båten min, og den er ikke så stor, men tenkte det kunne vært greit med en måler slik at jeg bruker mest mulig av vannet før jeg fyller på nytt. :-)

Den klokka har irritert meg nok.. hehe..

På tidligere båter, har eg hatt måler på vanntanken. Er et av de prosjekt som er under vurdering i vinter. (Sitter å skriver ønskeliste til nissen)

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

Vanntanken min står veldig enkelt og greit til, barnemat å montere tenker jeg..

Værre er det vel med å få ledningene frem og opp.. får bruke en trekkesnor eller lignende..

Men, hos Maritim sa selger at de hadde ikke giver som fungerte mot Faria instrumenter, det står i katalogen hvilke som skal brukes, men de fungerer ikke sa han...

Hvilken skal jeg bruke da var selvsagt spørsmålet, men da var det en kombinert bensin/vann måler, men den var så dårlig at den var ikke noe å satse på.

Måtte vente til en ny serie kom sa han.. så da får jeg vente på våren da..

Har likevel nok å tussle med i båten, så overlever nok litt venting..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...