Ulv I Startet 12.November.2007 Link til dette innlegget Startet 12.November.2007 Legger inn denne, for jeg må bytte ut ei klokke med noe annet, har oljetemp, turteller, trim, bensinmåler, knopmåler og voltmeter.. Klokka tikker for høyt.. Spørsmålet er om jeg skal sette inn en måler for å vise hvor mye vann det er igjen i tanken eller ekstra voltmeter for forbruksbanken.. hmm.. Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Jon-Kåre Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Eller en klokke som tikker mindre, neida sikkert kjekt med måler på vannet Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
`MINA' Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 I båten vår er det et instrument som viser nivå i begge vanntankene, samt begge batteribankene. Jeg velger visning med 2 vippebrytere. Kanskje du heller bør tenke på noe slikt ? Får da i pose og sekk ;-) Mvh `MINA` Link to post
vannoverallt Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Husk øystein Sunde sangen kjekt og ha, stemte kjekt og ha, har et noe ambivalent forhold til kjekt og ha ting, egentlig trengs de ikke. Men i dette tilfelle vil det ikke ta noe plass så Link to post
Ulv I Svart 12.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Hehe.. Er fan av Øystein Sunde selv jeg, så hadde den tanken i bakhodet når jeg skrev det.. hehe.. Har også vært inne på tanken med å ha en 3 veis bryter som jeg kan veksle mellom batteribankene. Har bare en tank i båten min, og den er ikke så stor, men tenkte det kunne vært greit med en måler slik at jeg bruker mest mulig av vannet før jeg fyller på nytt. :-) Den klokka har irritert meg nok.. hehe.. Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Ulv I Svart 12.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Det skal sies at det er instrumenter i faria (hvite).. Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Golden Gate 37 Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Vanntank måler nettopp kjekt å ha.. Ble mer irritert over at septikken rant over for meg Så skal jeg ha inn fler målere blir det nok der. Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
nives Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 På tidligere båter, har eg hatt måler på vanntanken. Er et av de prosjekt som er under vurdering i vinter. (Sitter å skriver ønskeliste til nissen) Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
nordan family 27 Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Var ikke det i båten når jeg kjøpte den. Ble raskt montert inn. En liten jobb, egentlig, som mest gikk ut på å lure hvor mye jobb det var. Når arbeidet ført ble påbegynt var det fort gjort (nå kom jeg relativt lett til tanken). Link to post
Ulv I Svart 13.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Vanntanken min står veldig enkelt og greit til, barnemat å montere tenker jeg.. Værre er det vel med å få ledningene frem og opp.. får bruke en trekkesnor eller lignende.. Men, hos Maritim sa selger at de hadde ikke giver som fungerte mot Faria instrumenter, det står i katalogen hvilke som skal brukes, men de fungerer ikke sa han... Hvilken skal jeg bruke da var selvsagt spørsmålet, men da var det en kombinert bensin/vann måler, men den var så dårlig at den var ikke noe å satse på. Måtte vente til en ny serie kom sa han.. så da får jeg vente på våren da.. Har likevel nok å tussle med i båten, så overlever nok litt venting.. Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn