Frikar Startet 13.November.2007 Del på Facebook Startet 13.November.2007 Hei folkens Har innvestert i en ny Laguna 1180fb halvfabrikat. Kunne godt tenkt meg å kunne sjekke dieselforbruket underveis, er dette en egen duppeditt som må kjøpes? Syntes å huske at jeg har sett det på kartplotter i en båt en gang, stemmer dette? Motoren er en saab iveco 400hk hvis det har noen betydning. Er dette noe motorleverandøren bør levere ned? i dag er det "bare" 6 uker til båten kommer Er det noen som trenger en superfin baltic som marsjer på ca 20 knopp? Frikar Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 13.November.2007 Del på Facebook Svart 13.November.2007 Ring Sabb Bergen på tlf 55348800,der får du garantert ett svar. Gratulerer med ny båt og ikke minst en kjempemotor. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 13.November.2007 Del på Facebook Svart 13.November.2007 Navman har en brukbar dieselforbruksmåler. Sitér dette innlegget Link to post
kritrov Svart 13.November.2007 Del på Facebook Svart 13.November.2007 det er mange som selger forbruksmålere, men mener at de koster skjorten. ville hørt med forhandleren om forbruk ved full belastning og ved marsjfart. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 13.November.2007 Del på Facebook Svart 13.November.2007 Hei, jeg har siklet lenge etter denne, http://www.floscan.com/html/blue/seriesdet...d=9&catid=3 men prisen er forjævlig synest jeg. Den har alt.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.