Jump to content

Test av webkamera

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Dette er en test med web-kamera.

Klikk her for live video av "kapteinen" ved PC'n

Svar gjerne her for å fortelle om bildene nur ut gjennom brannmuren min.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei.

Dersom noen gidder å teste, forsøk å skrive adressen direkte i nettleserern: trudelutt.ww.com

( og jeg har skrevet riktig, det er kun 2 w'er)

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Samme her, bare et rødt kryss, tross "refresh" / P5 og høyre-klikk m. mus og valg "se bilde" - null respons.  :nonod:

Men det kommer seg nok, Lars H! Etterhvert...... :smiley:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

....Dersom noen gidder å teste, forsøk å skrive adressen direkte i nettleserern: trudelutt.ww.com ( og jeg har skrevet riktig, det er kun 2 w'er) Lars H.

Da ser jeg et sort TV-apparat med hvit skjerm og et rødt kryss i skjermen.......

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Hei.

Da tar jeg en pause i testingen. Er temmelig sikker på at det er brannmuren min som fikler det til. Skal sjekke litt mer opp, og håper noen gidder å teste mer for meg ved en annen anledning.

Lars H.

Fikk opp melding om at brukeren er off-line...........

Stemmer det, jeg har stoppet sending av video til jeg har lært meg litt mer.

Lars H.

Hei igjen.

Nå har jeg slått av XP brannmuren og åpnet noen porter i PC-cillin brannmuren for utgående trafikk. Er det noen som kan klikke her for å se om de kan se meg live, og dersom det fungerer også her ?

Lars H.

Hei JanS.

Nei, jeg har ikke forsøkt Yahoo, visste ikke at det var mulig med live video på den måten. Er det ikke kun for enkeltbilder det da? Men skal sjekke opp. For enkeltbilder med oppdatering f.eks hvert minutt, bruker jeg webcamfirst.com. Og det fungerer utmerket.

Men jeg tror fremdeles at det er noe med brannmuren og porter for utgående trafikk eller lokal/ekstern IP som er problemet.

Men en kan vel ikke vente å få alt til å fungere første gangen en prøver noe nytt.

Ellers så mye takk for rapport om hvordan dette fungerer/ikke fungerer.

Lars H.

PS. Forlater PC'n litt nå.

Eg ser deg.......Bilde

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Sikker på at det ikke er saddam du ser

Du sier noe.......... :confused: :confused: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Sikker på at det ikke er saddam du ser alså???HEHEHE....

(ps  regner med du tar det med godt humør Lars........

Hei.

Må Allah være med dere!  :confused:

Bilde    Bilde

Jeg forstår dere godt!

Lars H./Saddam  :confused:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...