Jump to content

Genial pilskjøler!

Viking.

Recommended Posts

Hei alle.

Jeg så i en genial pilskjøler i en eldre tråd LINK (innlegg 31), er det noen her som vet hvor man kan skaffe en slik??

Jeg har spurt han som la inn bildet, men desverre visste han ikke. Og hans hadde revnet :headbang: .

Genial var den iallefall :yesnod:

Dette burde være standard utstyr i alle båter som ikka har eget kjøleskap :-)

Båt 1: Polar 20 - Marna 1977 

Båt 2: Johnson 26 [seilbåt]1979

Navionics hd Europa, på Samsung 10".

Galia 530 2004, Yamaha v4 130, Draco 17, Selco 16.5, Nordkapp 17, Rana 22

jada jada, med en skipssekk får man 2 kasser...

Men, denne var såpass genial at selv kjerringa kan hente øl til meg :-)

Noen som vet noe?

Enig med Enter4U, man må nok ned på dypere vann. Bruker selv å knyte tau i handleposen, stikke etpar hull slik at vannet kan renne inn/ut , og så senke den ned på passende dybde.

Alle båtnaboene mine vet hva det vil si når jeg sier jeg har en teine ute :cheers:

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Har tenkt på det samme. Men de siste årene har det blitt til at jeg hår vært å tigget is på fiskebruket som ligger et steinkast unna. En isoporkasse med is holder hele helga :cool:

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Strålende, kom med tilbakemeldinger på ringnes forespørselen :-) :drink:

Jeg vet også at jo dypere jo bedre, men av og til tar man med et par tre pils, da er dette er god løsning, spesielt hvis man ligger og driver og fisker. Eller bare sløver`n i sola i båten. Kjølebager og teiner er gode ideèr det også, men ikke alltid :smiley:

Vi venter spent :-)

Har tenkt litt mer på denne dingsen vi snakker om, og angående vann temperaturen. Tror løsningen hadde vært å feste et kilos lodd på snøret. Da er det bare å senke tauet til ønsket dybde, for deretter å la den vake i skorpa når den er kald nok :-)

Hmmm. Syns ikke den var genial i det hele tatt jeg. I vannskorpa så kan det være 20-25 grader.

- Joda, den virker.... selv om det tilsynelatende er varmt i overflaten. Dessuten skal du ikke bruke den i badekaret, vet du! :wink::lol:

Dessuten sto det Ringnes (les Orkla) på`n! :puke:

Ringnes er ikke lenger en del av Orkla..... Og merk at det står "Ringnes Lettøl" på den......- :lol:

Bruker selv å knyte tau i handleposen, stikke etpar hull slik at vannet kan renne inn/ut , og så senke den ned på passende dybde.

- Dette vil jeg kalle ekstremsport med høy risikofaktor..... :lol:

For morro skyld har jeg sendt en mail til Ringnes, så får vi se om det er mulig å få tak i!

- Dette er nok dessverre tomt, ble gitt ut som en gimmick i enkelte butikker sommeren 2004/2005... En og annen kan nok finnes å slenge, men ikke noe antall er jeg redd.

Dessuten; alt øl overbord har ikke jeg nerver til å se på - det har hendt at nevnte innretning her har sluppet et par flasker :nonod::lol::lol:

Redigert av rago63 (see edit history)

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...