880 Svart 15.November.2007 Link til dette innlegget Svart 15.November.2007 Hva med en Jet Powered beer cooler.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
jørn Svart 15.November.2007 Link til dette innlegget Svart 15.November.2007 Fikk svar fra Ringnes i dag: "Dette er ikke noe vi selger, men som har vært benyttet tidligere." Så er jo den saken grei. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 15.November.2007 Link til dette innlegget Svart 15.November.2007 I amerikanske båter er dette ikke no' problem. Forran Air Cond. - utblåsingen er det ei hylle. Perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Jeg har sendt mail til Ringnes, og fått svar i dag: Hei. Desverre, disse lages ikke lenger. MVH Christian Birkeland Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
olpi Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Hmmm. Syns ikke den var genial i det hele tatt jeg. I vannskorpa så kan det være 20-25 grader. Og JEG liker i hvertfall ikke varm øl Forskjell på Vestlandet og nord Norge målt mot Østlandet da - vi må ha kjøleskap Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Mange moderne løsninger her - Ringnes sin pilsflytemadrass var fin. Men dette har våre forfedre også tenkt på, og løst det: En slik slepte de bak robåten, full med øl, når de skulle ro til by'n og det ble mye liv ombord , kanskje litt slåssing også og i alle fall mye Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.