Jump to content

Netthandel for båtutstyr?

Ulv I

Recommended Posts

Hvilke nettbutikker bruker dere å handle fra (om dere handler via nettet)?

Selv bruker jeg maritim, men kunne hende at det er flere som kanskje er rimeligere. Kunne kanskje vært greit å samlet en liste over maritime nettbutikker her.

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Nettbåt og Seatronic bør nevnes.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner
Samtidig finnes det noen henvisninger i Emneoversikten

Nettopp, via denne tråden får vi kanskje oppdatert denne og lage en komplett liste..

Gjerne utenlandske også, har selv bestilt div. fra USA med god erfaring. :-)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Av utenlandske har jeg bare handlet med Defender og er godt fornøyd med det.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner
  • 5 måneder senere...
Hvilke erfaringer har dere med Nettbåt (nettbaat.no).

Handla der flere ganger jeg , kjapp levering og null tull . Stadig bra priser på det jeg har leita etter også , men jeg leiter altid rundt på nettet før bestillingen går ut . Mye spare på det meste hvis man leiter litt først.

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Jeg bestillte for en tid siden noe fra seasea.no, men venter på varene.

Noen som har noen erfaring med dette firmaet?

Jeg ringte i dag og etterlyste varene, fikk da beskjed om at de sendte ut varer en dag i uka, i morgen onsdag

Det som er rart er at jeg bestillte mandag 28/4, men da har bestillinga gått hus forbi på onsdag 30/4, og blir derfor sendt i morra 7/5. Hvorfor hadde mannen jeg snakket med ingen forklaring på. Jeg har også etterlyst varene på mail, og de påstår at de ikke har mottatt e-posten, og skylder på meg, at jeg har skrevet feil e-postadresse. Enda jeg klikket på adressen via deres nettsider.

Jeg kommer ikke til å betsille noe fra Seasea via nettet/postordre i fremtiden iallefall! :smash:

Bygdetulling med båtførerbevis!

Har vist nevnt dette før. Sender en en bestilling så sett denne opp med bekreftelse fra mottaker. Det samme når en purrer, eller noe lignende, på varene. Bekreftelsen på at mailen er åpnet kommer som oftest når denne åpnes. I ettertid kan en henvise til denne :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

• 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...