Jump to content

Netthandel for båtutstyr?

Ulv I

Recommended Posts

Hvilke nettbutikker bruker dere å handle fra (om dere handler via nettet)?

Selv bruker jeg maritim, men kunne hende at det er flere som kanskje er rimeligere. Kunne kanskje vært greit å samlet en liste over maritime nettbutikker her.

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Nettbåt og Seatronic bør nevnes.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Av utenlandske har jeg bare handlet med Defender og er godt fornøyd med det.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • 5 months later...
Hvilke erfaringer har dere med Nettbåt (nettbaat.no).

Handla der flere ganger jeg , kjapp levering og null tull . Stadig bra priser på det jeg har leita etter også , men jeg leiter altid rundt på nettet før bestillingen går ut . Mye spare på det meste hvis man leiter litt først.

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Låner denne tråden:

Hvis man ser for seg en nettbutikk med begrenset vareutvalg, men med et vareutvalg som ikke alle andre har, hva slags produkter ville da hatt størst interesse?

Har handlet endel bå Øst båtutatyr og er meget godt fornøyd med det, ellers er en visitt innom Malfix ganske festlig :lol: ,hvis man har litt "gal" humor

Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också..

Hvis man ser for seg en nettbutikk med begrenset vareutvalg, men med et vareutvalg som ikke alle andre har, hva slags produkter ville da hatt størst interesse?

Kabel og koblinger/plugger til alt av elektronikk og kommunikasjonsutstyr. Synest det er overpriset og vanskelig å få tak i uten å måtte fly overalt.

Jeg bestillte for en tid siden noe fra seasea.no, men venter på varene.

Noen som har noen erfaring med dette firmaet?

Jeg ringte i dag og etterlyste varene, fikk da beskjed om at de sendte ut varer en dag i uka, i morgen onsdag

Det som er rart er at jeg bestillte mandag 28/4, men da har bestillinga gått hus forbi på onsdag 30/4, og blir derfor sendt i morra 7/5. Hvorfor hadde mannen jeg snakket med ingen forklaring på. Jeg har også etterlyst varene på mail, og de påstår at de ikke har mottatt e-posten, og skylder på meg, at jeg har skrevet feil e-postadresse. Enda jeg klikket på adressen via deres nettsider.

Jeg kommer ikke til å betsille noe fra Seasea via nettet/postordre i fremtiden iallefall! :smash:

Bygdetulling med båtførerbevis!

Har vist nevnt dette før. Sender en en bestilling så sett denne opp med bekreftelse fra mottaker. Det samme når en purrer, eller noe lignende, på varene. Bekreftelsen på at mailen er åpnet kommer som oftest når denne åpnes. I ettertid kan en henvise til denne :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...