ibizafan Startet 17.November.2007 Del på Facebook Startet 17.November.2007 Hei! jeg har kjøpt meg ny båt ibiza 19 touring 1996 mod jeg lurte på om motoren jeg har tenk og bruke er nok motor 115 hk suzuki 4-takt ,jeg har hopet på 36-38 knop med stålpropel balistic jeg har en med 13 dimameter og signing på 24. Kan jeg bruke den?motoren er 2006 mod. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Smiley Svart 17.November.2007 Del på Facebook Svart 17.November.2007 (redigert) Nå kjenner ikke jeg særlig godt til Ibiza`n, men ser for meg at den ikke er spesielt tung å drive i sjøen. Til sammenligning så gjør min smuggler 21 på akkurat 1000kg m motor og fører 38 knop målt med GPS. Dette med en 2 takt Merc 90hk med original alu-propell på hekken. Redigert 17.November.2007 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.