Mouche Startet 20.November.2007 Del på Facebook Startet 20.November.2007 Dette er overskriften i en artikkel i siste utgave av bladet Seilmagasinet som kom i posten idag. Bavaria er den ubestridte bestselgeren i Norge, men hva skjer med bruktprisene når Bavariane oversvømmer bruktmarkedet? - Ikke mye, sier Arve Halseth. Han har studert bruktprisstatistikken og fant at forskjellene er så små at det umulig lar seg kåre noen "vinner". Det er tatt utgangspunkt i bruktpriser på Bavaria sammenlignet med Dufour, Oceanis og Sun Odyssey. Overlater herved dansegulvet til "elskere" og "hatere" av Bavariabåter! Kampen er satt opp i tungvektsklassen. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
hifo Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 bavaria meg her , og bavaria meg der :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
CB. Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 bavaria meg her , og bavaria meg der :-) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Mulligan Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Noterer meg også at Bavaria i en annonse i samme blekka hevder at 38 fra vinterkolleksjonen er klargjort for gennakerspryd. Hva nå det måtte være. Sitér dette innlegget Link to post
Jack Sparrow Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 kjør debatt hvis det er mere å debattere om Sitér dette innlegget Link to post
Lazy days 2 Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Bruktprisstatistikene blir som regel feil da de hviser til anonserte priser på finn.no De fleste får ikke det for båtene som er annonsert. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 20.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2007 Men forutsatt at prisene er like feil for alle båttyper så vil vel fortsatt sammenligningen mellom båttypene være relevant og riktig, eller? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Høvdingen Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 (redigert) Finnes det et bavariafilter til PC'en? I så fall ønsker jeg meg det til jul. Hva med en fellesbestilling? Redigert 20.November.2007 av Høvdingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Enzo Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Finnes det et bavariafilter til PC'en?I så fall ønsker jeg meg det til jul. Hva med en fellesbestilling? www.dingz.no , ligger under kategorien filtere rett under Rune Rudberg og Regina af vindø filterne Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Kommer bundlet med nynorsksperre og trekkspilldiskriminator. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Men da faller Bavariamotstanderne argument - billigproduksjon!! som gir dårlig kvalitet og da er de da antegelig bestselgere pga løsning og kvalitet på produksjon Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Er dette så mye å diskutere da? Fakta og statistikk er lagt på bordet og er selvsagt slik vi har hevdet lenge. De som får kick/blir tilfredstilt/får selvtillitt osv av å smile av Bavaria, unner vi jo selvsagt å få stryket sitt selvbilde på denne måte. Vi er da rause!. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.