Jack Sparrow Svart 25.November.2007 Del på Facebook Svart 25.November.2007 her er mitt bidrag til minnene om sesongen ,bildet er tatt nedenfor strømstad Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 25.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2007 Utrolig vakkert bilde! Det formidler stemningen til fulle. Det er bare å glede seg... Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
bjoris Svart 25.November.2007 Del på Facebook Svart 25.November.2007 (redigert) Jeg syns det er utrolig morro å sitte å se på bilder av båter og båtliv så når denne tråden dukket opp måtte jeg tråle gjennom bildene på PCen igjen og her er raskt et knippe fra div båtturer (og båter) vi har har hatt de siste årene: Dessverre mangler vi stort sett alle bildene av tiden med H-båten og Cirrusen pga PC-krasje, men her er et annonsebilder jeg klarte å få tak i igjen når Pcen gikk dukken: En skal tidlig krøkes, fra en av svært mange turer med Fjord 815 som vi bare eide i vel ett år (2004)... Pluggen har begynt å få interessen opp, 1,5 år gml til fars store glede: Nydelig båt forresten, her ved OscarsBorg: Fra henteturen av Viksunden i 2005 (Tønsberg-Stord) Ved Citadelløya utenfor Stavern Nydelig vær utenfor Grimstad, +30 grader, det er nesten som det varmer enda. Du kan tro folk så to ganger på "fiskebåten vår":) Skikkelig "guttetur" en vintersdag etter at båten er kommet hjem: Kanskje det fineste med hele båtlivet, pludre rundt i gummijolla med pluggen... Så ble det Færder også i 2006, her i tåkeheimen på morgenkvisten lørdag Etter runding Hollenderen, endelig kom det vind og skodda forsvant... Senere i 2006, enda en tur med Viksunden, en uke i nydelig vær, noen som ser i hvilken bukt vi ligger? Deilig mat på grill hører virkelig med til båtlivet... Så ble det båtbytte, igjen her fra høsten 2006, nydelig høstvær i Fitjar-øyene 14. oktober, helgetur: Ganske så heftig fangst på Snuppy-stang, den håpefulle ser ikke helt hva vi skal kunne bruke Berggylta til:) Så ble det en liten vintertur også... Få bilder i 2007 selv om det ble mange dagsturer på forsommeren, resten av sommeren snakker vi ikke om, her på Sotra nå i oktober for å ta nybåten i nærmere øyensyn. Det er en ny dimmensjon over forventningene til kommende sesong, mange utfordringer og forhåpentligvis mange gleder, 10 uker fri fra jobb gjør jo at båten kommer til å bli flittig brukt både på lengre turer og dagsturer. Gud som jeg gleder meg til sommeren, måtte vinteren være fort overstått denne gangen...: Redigert 25.November.2007 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Miss Amalie Svart 26.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2007 Lekker sak det der Det er bare å glede seg til ny sesong, og til andre - HIV dere på! Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Bergen Svart 26.November.2007 Del på Facebook Svart 26.November.2007 Senere i 2006, enda en tur med Viksunden, en uke i nydelig vær, noen som ser i hvilken bukt vi ligger? Dere er vel på Lysøen tenker jeg. Husker ikke navnet på bukten. Men er et nydelig sted Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Dere er vel på Lysøen tenker jeg. Husker ikke navnet på bukten. Men er et nydelig sted Helt korrekt, ja fint, men jeg liker meg best litt ute i bukten helt inne blir det mye stein og barnåler;) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Geir Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Longside ved Koster ett sted På veg fra Tjøme til Smøgen og videre til Gøteborg. Dette er hekkbølgene til Baylineren vi hadde en sesong. Og dette er hekkbølgene etter Skilsøen vi har nå. 3-4 knops fart. (Tror bildet er fra Flåvann) Der møtte vi denne. (Henrik Ibsen) Opp Vrangfoss sluser. Øvelse gjør mester. Kjent og kjært fyr. (Svenner) Kø i Tønsberg. St. Hans 2006. Mostranda Tjøme. Kveldsro. Gleder meg til sommeren....... Geir Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 ja fint, men jeg liker meg best litt ute i bukten helt inne blir det mye stein og barnåler;) Ikke bare stein og barnåler. Her er også mye markjordbær Samme bukt som Bjoris lå i, men her sett fra motsatt side en sommerkveld Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.