Stitch Startet 24.November.2007 Del på Facebook Startet 24.November.2007 Er det noen som vet om det går, hvordan monterer og hvor jeg får tak i turteller til en Yanmar 2GM 81 mod 15 hk ? Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
roy_n Svart 24.November.2007 Del på Facebook Svart 24.November.2007 Du må ha en føler i bakkant på motoren den sitter ved svinghjulet eller du kan ha en som går på dynamo da må det være et koblingspunkt som er merket W.Selve instrumetet og nødvendig monterings detaljer får du hos nærmeste Yanmar forhandler. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Stitch Svart 24.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2007 Ok hadde håpet å få det til med et instrument fra Biltema eller Marintim eller no, men det er kanskje ikke mulig ? Alt det står Yanmar på koster jo skjorta. Måtte kjøpe ny startknapp i sommer og den kostet den nette sum av 450,- kr for en simpel trykknapp. Er det mulig ?? Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
index Svart 25.November.2007 Del på Facebook Svart 25.November.2007 Hvis du har et "W" uttak på dynamoen kan du bruke hvilken turteller som helst som er beregnet for dette! Jeg monterte en fra Biltema til 198,- på min forrige båt, med 18 hk Sabb motor i. Denne manglet "W" uttak, så jeg åpnet opp dynamoen og la ut en ledning etter oppskrift fra baatplassen.no. Fungerte helt topp det! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Stitch Svart 25.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2007 Tror jeg har W på dynamoen, men fant bare turteller som var beregnet på flere en 4 syl. på biltema. Har det noe betydning ? Som dere sikkert skjønner er absolutt ikke dette mitt felt Har du en link til baatplassen hvor det står forklaring på montering av turteller som du henviser til og eventuelt link til biltema med egnet turteller. Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
horg Svart 25.November.2007 Del på Facebook Svart 25.November.2007 denne fra Biltema (art. nr. 32-180) kan du bruke, kr.198,- Sitér dette innlegget Link to post
kritrov Svart 25.November.2007 Del på Facebook Svart 25.November.2007 Hei. Har et komplett instrumentpanel til Yanmar liggende for salg. dette er med turteller, nøkkel, startknapp og kabler ++ send en Im dersom du er interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Stitch Svart 26.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2007 Hei.Har et komplett instrumentpanel til Yanmar liggende for salg. dette er med turteller, nøkkel, startknapp og kabler ++ send en Im dersom du er interessert. Interessant, sendt deg IM. Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.