Jump to content

Turteller til Yanmar 2GM 81 mod ?


Stitch

Recommended Posts

Ok hadde håpet å få det til med et instrument fra Biltema eller Marintim eller no, men det er kanskje ikke mulig ? Alt det står Yanmar på koster jo skjorta. Måtte kjøpe ny startknapp i sommer og den kostet den nette sum av 450,- kr for en simpel trykknapp. Er det mulig ??

Mvh

Stitch

Albin Nova

Link to post
Share on other sites

Hvis du har et "W" uttak på dynamoen kan du bruke hvilken turteller som helst som er beregnet for dette! Jeg monterte en fra Biltema til 198,- på min forrige båt, med 18 hk Sabb motor i. Denne manglet "W" uttak, så jeg åpnet opp dynamoen og la ut en ledning etter oppskrift fra baatplassen.no. Fungerte helt topp det!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Tror jeg har W på dynamoen, men fant bare turteller som var beregnet på flere en 4 syl. på biltema. Har det noe betydning ? Som dere sikkert skjønner er absolutt ikke dette mitt felt :headbang: Har du en link til baatplassen hvor det står forklaring på montering av turteller som du henviser til og eventuelt link til biltema med egnet turteller.

Mvh

Stitch

Albin Nova

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...