jo_no Startet 24.November.2007 Del på Facebook Startet 24.November.2007 Har endelig kommet i gang med litt båt ting som jeg hadde tenkt å gjøre i vinter. Ref. tidligere tråd om oppgradering av septiklufting. Nå sitter stussen endelig på plass i tanken; er bare å få større hull i skutesiden; plugge den gamle slangen (nei, beholder den ikke), og ny slange.. Godt å være i gang med noe morsomt igjen Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 24.November.2007 Del på Facebook Svart 24.November.2007 (redigert) Moro å se :) Jeg og nyter månedene på land så best jeg kan og har faktisk sett frem til vinterpussen. I høst har jeg fått båten helt ren uder. Ligger i ferskvann så stoffing er ikke interessant. videre skal jeg ta ut septiktank selv for rengjøring. så skal dusj slangene skiftes til mer fleksible slanger i stål. Ny smart batterilader (cetek) monteres og kjøleskap skal fikses. Så gjenstår rens utv. inni og polering med topplag av teflon, over og under vannlinjen :) Redigert 24.November.2007 av Odd Thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.