Jump to content

Klargjøring for vinteropplag...

Viking.

Recommended Posts

Hei alle :flag:

Vet at det er litt forskjellige rutiner hva vinteropplag angår. Noen tar full runde, og noen sparer f.eks polering til våren. Hva er din erfaring og hva har du tenkt å gjøre iår, eller har gjordt hvis du er "ferdig"..

Kjekt å dele disse erfaringene med hverandre også. Jeg for min del er litt usikker på hvor mye jeg skal ta iår, ettersom jeg også er litt usikker på når jeg skal "ta den opp"..

Planene deres?

:wflag:

Båt 1: Polar 20 - Marna 1977 

Båt 2: Johnson 26 [seilbåt]1979

Navionics hd Europa, på Samsung 10".

Galia 530 2004, Yamaha v4 130, Draco 17, Selco 16.5, Nordkapp 17, Rana 22

Dersom tråden går på generele tema knyttet til høstopptak, er det som skage skriver mange tråder og innlegg som har behandlet dette. Dersom det er mer spesielle utfordringer ved din påhengsmotor eller din båt, får du helt sikkert mange konkrete svar på dette. I forhold til vinteropplag er spørsmålet ditt så vidt, at det kan være vanskelig å vite hvor man skal starte og slutte. Du vil få mer interessante svar om du knyttet trådtittelen til mer avgrensede tema. Noen vil kanskje starte med å si at det første de gjør er grundig høytrykksspyling av skroget.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...