Viking. Startet 27.November.2007 Del på Facebook Startet 27.November.2007 Hei alle Vet at det er litt forskjellige rutiner hva vinteropplag angår. Noen tar full runde, og noen sparer f.eks polering til våren. Hva er din erfaring og hva har du tenkt å gjøre iår, eller har gjordt hvis du er "ferdig".. Kjekt å dele disse erfaringene med hverandre også. Jeg for min del er litt usikker på hvor mye jeg skal ta iår, ettersom jeg også er litt usikker på når jeg skal "ta den opp".. Planene deres? Sitér dette innlegget Båt 1: Polar 20 - Marna 1977 Båt 2: Johnson 26 [seilbåt]1979 Navionics hd Europa, på Samsung 10". Galia 530 2004, Yamaha v4 130, Draco 17, Selco 16.5, Nordkapp 17, Rana 22 Link to post
TrondT Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Foreløpig ligger båten på sjøen, opptak har blitt ...noe..forsinket. Men til vanlig så vasker jeg skikkelig om høsten og tar en ny vask og polering til våren. Kan hende dette er dobbelt arbeid, men set er ihvertfall slik jeg har pleid å gjøre det. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
skage Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Det går faktisk an og søke opp gamle tråder, jeg tror dette temaet er debatert en million gangr før. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Dersom tråden går på generele tema knyttet til høstopptak, er det som skage skriver mange tråder og innlegg som har behandlet dette. Dersom det er mer spesielle utfordringer ved din påhengsmotor eller din båt, får du helt sikkert mange konkrete svar på dette. I forhold til vinteropplag er spørsmålet ditt så vidt, at det kan være vanskelig å vite hvor man skal starte og slutte. Du vil få mer interessante svar om du knyttet trådtittelen til mer avgrensede tema. Noen vil kanskje starte med å si at det første de gjør er grundig høytrykksspyling av skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 (redigert) Emnet er behørig omtalt på BP, og du kan lese mere her. Redigert 27.November.2007 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.