Jump to content

Handle båtdeler fra USA?

nimbuster

Recommended Posts

Du kan også gjøre dette selv ved å registrere deg på toll.no Posten tar alikevel 93,- for dette.

Mere info på posten.no

Jeg har bestilt en del fra utlandet dette året. På meg virker det ganske tilfeldig om noen krever inn moms eller ikke. Det har nok både med forsendelsesmåte og også hvor klart pakken er merket med verdi. Derfor kan det nok lønne seg å bare "ligge lavt" til regningen kanskje dukker opp på en eller annen måte :cool: (dersom samvittigheten tillater). :rolleyes:

Jeg har bestilt en del fra utlandet dette året. På meg virker det ganske tilfeldig om noen krever inn moms eller ikke. Det har nok både med forsendelsesmåte og også hvor klart pakken er merket med verdi. Derfor kan det nok lønne seg å bare "ligge lavt" til regningen kanskje dukker opp på en eller annen måte :cool: (dersom samvittigheten tillater). :rolleyes:

Det kommer også i høyeste grad an på om avsenderen er et firma eller privatperson.

Er det et firma som sender, hjelper det lite å be avsender merke pakken som 'gift'..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...