bjoris Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 HP 1030 i produksjon Supre nyheter, en virkelig flott nykommer som det hadde vært veldig synd om ikke ble produsert. Blir spennende å se denne i aksjon når den tid kommer, 7 stk er bestilt til Norge... Bare 1 til Sverige, er det fordi svenskene er så erke konservative eller kanskje de kjente til prosjektet litt bedre enn normennene? Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
opus Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Noen her som har fått sin HP1030 til landet, og kan si noe om inntrykket, seileegenskapene? Sitér dette innlegget Link to post
runes Svart 17.August.2009 Link til dette innlegget Svart 17.August.2009 Skuta er solgt og jeg er nå på jakt etter en "liten" og rask regatta og turbåt, løfter derfor denne tråden igjen. Noen som har siste nytt om HP 1030? Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Allan E Svart 17.August.2009 Link til dette innlegget Svart 17.August.2009 Etter det jeg vet har de som kjøpte og betalte sine båter tapt sine penger på en konkurs. Men båten seilte regatta sist helg med konstuktør som skipper. Den har fått lystall 1.31 og seilte fortere enn begge X35 som var i samme klasse. Den er vist så spinkelt bygd at intet annet verft ville fortsette på de delene som lå ferdig støpt i Sverige. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 17.August.2009 Link til dette innlegget Svart 17.August.2009 Det er mange nyheter om dagen i denne størrelsen og tildels konseptet som 1030... Jeg har også et godt øye til Sun Fast 3200, en spennende båt. Savner muligheten til å gå raskt unnavind når vi seiler regatta, Hansen blir for tung til det, men samtidig ser jeg at jeg ville savnet plassen, cockpitkalesjen og den rolige og enkle seilhåndteringen etc så du får ikke både pose og sekk, iallefall ikke for 1 mill når det skal være nytt... Ikke det at Hansen ikke seiler bra, men 20 knop i medvind, DET kan du glemme:) 4 "småbåter" SunFast 3200 for salg i Bergen Er litt nyskjerrig på Hanse 350 R også, men om den prototypen blir noe av er vel rimelig usikkert når Hanse nå har kjøpt Dehler... Skal ha gjort det rimelig bra i regattaer denne sommeren denne 350en... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
runes Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 HP1030 kommer på messa. den blir riktignok litt dyrere enn først indikert, men nå er den så absolutt i prduksjon. Mulig jeg får tid til en prøveseiling, gir i så fall utførlig rapport. Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
opus Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Noen som fikk seg en prøvetur i Sandvika ? Sitér dette innlegget Link to post
Banner Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Har hvertfall fått med meg at jeg tapte en halv mill på dette prosjektet og at jeg ikke i min fjerneste fantasi ville investert ett øre i denne båten igjen. Ikke det at jeg har råd til å investere i noen båt igjen heller... Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 8.November.2009 Link til dette innlegget Svart 8.November.2009 Det er en repotasje om denne båten nå i seilmagasinet. Ikke nevnt med et ord at en del folk tapte mye penger på den. Det var vel 10 stykker som de hadde solgt, en ble gjordt ferdig. Et verft kikket på de skrogene som produsent hadde støpt men de synes vist at det ble spart for mye på materialer. Synes at det er feil. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 8.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2009 Mente å ha lest at flere hadde betalt inn endel penger men at det deide seg om rundt 100 000.- og det var tapet , forferdelig synd når sånt skjer men det er ikke uvanlig at det skjer når båtforhandlere/produsenter går konk. Noe man burde være obs på når det gjelder flere forhandlere. Det er fler jeg ikke hadde betalt inn forskudd til for tiden uten en bankgaranti , også de i Norge som selger mest båter Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=20589502 Ny HP1030 forsøkes selges, 999 000kr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.