Jump to content

1 skrog SeilbÅten ingen av dere holder følge med.......:)

slettet

Recommended Posts

naahhhhhh...... if you pay less you get less.....

det er en konskvens av dagen masseproduserte båter av...eh.. ... kremt... fabrikat og alle andre (billige) produkter forøvrig....og en del dyre og for den slags skyld.. spesielt av .... og ........ fabrikat....... ;)

det er/var en "saying" i *big bluff*: pay less get more..... i den automatiserte og masseproduksjonsorienterteforbruksverden av i dag kan dette enkelt omskrives till pay less - get less...... :wink:

Edited by The Scrutinizer (see edit history)

Dessuten er artikkelen fra 1999. Siden båten ikke er blitt en suksess må den jo være dårlig. Det har også vært en del hendelser som har svekket min tillit til svingkjøler de siste årene..

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Dessuten er artikkelen fra 1999. Siden båten ikke er blitt en suksess må den jo være dårlig. Det har også vært en del hendelser som har svekket min tillit til svingkjøler de siste årene..

neida... det er bare fordi seilamatyører som dere....! oppss.... er stokk konservative......

Trodde det å nesten kantre med seilbåten i litt aktiv seiling var noe av moroa jeg. :confused:

joda... bare det bryter og bender og gir inntrykk av at det går fælandes fort så..... er ´dere´ vel fornøyd...... ;)

sjømannskap - liksom......?